Silnik
: Elastycznośc ,prostota budowa ,niezawodność i ekonomia.
5,0
Całokształt
Fenomenalny samochód z duszą ,teraz takich już nie robią.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjny ,niesamowicie elastyczny ,sensownie spalajacy, sohc bez udziwnien,jeden wałek na głowice z normalnymi zaworami regulowanymi na srubki,NIEZAWODNY BOXER
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia,lekko wchodzą biegi,trochę brakuje 6-tki na trasie.
5,0
Układ jezdny
W manualu super ,jak to w subaru.
4,0
Karoseria
Nie jest zle ,ale mogla by być lepiej zabezpieczona przed korozją.W sedanie wygląd bardzo fajny ,taka sportowa limuzyna z pazurem.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Super.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tą klasę auta naprawdę wystarczająco dużo miejsca,nawet w daleką trasę .
5,0
Wyciszenie
Dużo lepsze niż w porzednich generacjach tego modelu . Jest bardzo O.K.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny znormalizowane,ale auto jest nie psujne więc tylko materiały eksploatacyjne .Zadbany egzemplarz będzie długo służył bezawaryjnie i nie zrujnuje portfela.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest o.k
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 138KM 101kW
[l/100km]