Cichy, szybko wchodzący na obroty, na polskie drogi idealny. Czasami nie pali za pierwszym razem, ale podobno boksery tak mają.
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma się do czego przyczepić
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak przyklejony, ostatnio miałem "okazję" jeździć po bardzo nieutwardzonych drogach - napęd na cztery koła to jest to. Jedyne zastrzeżenia do tarcz i klocków hamulcowych.
Komfort
4,0
Widoczność
Może będzie doskonale jak zdejmę kratę.
5,0
Ergonomia
W tym samochodzie nic nie przeszkadza, wszystko jest na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mało miejsca na foteliki dla dzieci.
4,0
Wyciszenie
Trochę gwiżdże wiatr przy 160-180 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem że będzie więcej
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam Subaru Legacy Celebration - za tą cenę nie dostałbym tak wyposażonego auta klasy średniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem z tarczami hamulcowymi - czytałem że u innych też się powtarza
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 150KM 110kW
[l/100km]