Bardzo dobry samochód z duzym bagaznikiem, wygodnym i eleganckim wnętrzem, który nie rzuca się specjalnie w oczy, co jest niewatpliwie sporą zaletą...Do tego bardzo dobre wyniki w crash testach w USA.
Oczywiście zawsze mozna znaleźc jakiś powód do narzekań ale bez przesady...
Wrażenia
5,0
Silnik
od 2500 rpm swietna elastycznosc , latwo wchodzi na obroty i swietnie sie kreci do 7000 obr/min!!
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny rzadko wchodzi za pierwszym razem, reszta OK
5,0
Układ jezdny
warto nauczyc sie jeździc żeby w pełni docenic zalety. Reduktor skrzyni biegów czasami pomoże wyjśc z opresji...
Komfort
4,0
Widoczność
przyda sie czujnik parkowania na przod i tył ;-)
4,0
Ergonomia
brak uchwytów na kubek dla kierowcy w przedniej konsoli, schowek w przedniej konsoli powinien byc minimalnie głebszy, tak aby zmiesciły sie płyki CD. Moglby tez byc jakis schowek w tylnim podłokietniku...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
błyskawicznie się nagrzewa,klima dobra, fajny patent z usuwaniem zaparowania z przedniej szyby - wciskasz jeden guzik i po temacie, miło grzeją siedziska foteli w chłodne dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w sam raz, eleganckie wnetrze w wersji ze skórzaną tapicerką
5,0
Wyciszenie
miłe dla ucha basowe mruczenie silnika...oczywiście troche hałasu od opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
fani ekonomicznych pojazdów wybiora Skode w dieslu...ale za przyjemnośc z jazdy warto parę złotych dorzucic. Wymiana pasków rozrządu po 100 tys km w serwisie to koszt ponad 3 tys pln ale do tego jeszcze daleko.
4,0
Stosunek jakość/cena
Stały napęd na 4 koła, swietne własciwości trakcyjne + bardzo przyzwoite wyposaenie w wersji GX/Comfort rozkada konkurencje na łopatki