Silnik 2,0 138 KM - teraz sprzedają już mocniejszy (168 KM). Silnik jest OK, brzmi rewelacyjnie, daje kopa kiedy chcę. Wcześniej jeździłem słabszymi autami, więc generalnie mam frajdę.
I jeszcze coś - ma reduktor! A to oznacza, ze spod świateł możesz ruszać nawet tak szybko jak mocniejsze auta, a w terenie, czy wolnej jeździe przez małe miasto - nie ma sobie równych.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą niestety (u mnie) trochę nieprecyzyjnie. Znacznie pomaga styl zmiany na a´la Subaru - czyli "na 2 razy".
Wsteczny wchodzi raz na 2-3 razy - także tutaj auto odstaje :(
5,0
Układ jezdny
4x4 - rewelacja.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo mocno przeszklone wnętrze = bardzo dobra widoczność.
5,0
Ergonomia
Japończycy to mają łeb ;-)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja to niestety nieporozumienie. Automatyczna? Eh, grzeje jak chce, kiedy chce i nigdy nie trzyma temperatury. Trzeba się trochę z nią namęczyć. W Mondeo miałem lepszą ;-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest "sportowo-ciasnawo". I mnie to odpowiada.
5,0
Wyciszenie
Mimo szyb bez ramek - wyciszenie wnętrza bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak chcesz i umiesz, można jeździć baardzo ekonomicznie. Pamiętajmy, ze to 2.0 i 4x4.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę bezkonkurencyjny w kategoriach: styl, bezpieczeństwo, unikalność, rozwiązania techniczne, klasa. Bardzo dobre auto. Mam nadzieję jednak, że za dużo ich u nas nie pojeździ - chcę nadal być unikalny :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie 6000 km - ale jest good!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 150KM 110kW
[l/100km]