słaba elastyczność, nie zapala i gaśnie na mrozie. dużo pali. nie wiem o co chodzi z tą kompensacją drgań z reklam subaru, silnik się trzęsie bardziej niż w innych autach którymi jeździłem.
to co trzeba napisać - to ŁADNIE BRZMI.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia jak skrzynia.. tylko lewarek lata od drgań silnika.
4,0
Układ jezdny
może być, zwykłe auto 4x4. podobno symmetrical AWD jest najlepsze, nie wiem, nie jeździłem tak dużo innymi żeby porównywać, na pewno jest tańsze w produkcji i paliwożerne, niż bardziej wyrafinowane układy 4x4, osobiście wolałbym coś bardziej inteligentnego.
Komfort
4,0
Widoczność
jak w każdym innym aucie.
3,0
Ergonomia
wkurzające otwieranie wlewu paliwa wajchą. ale to chyba w każdym japońcu, ni. wiem...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby za często parują, ale może być.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z tyłu.
4,0
Wyciszenie
bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik z poprzedniej epoki, prowadząc to auto najlepiej słuchać muzuki z tamtych lat, mc hammera i shazzzy. za dużo pali w stosunku do tego ile daje.
3,0
Stosunek jakość/cena
to jest trudna odpowiedź. jeśli ktoś szuka niezawodnego auta to jest słabo, a jeśli auta 4x4 to za powiedzmy zwykłe audi quattro trzeba już dać o wiele więcej. cena powinna odpowiadać dacii duster z napędem 4x4, tak myślę, chociaż dacią nie jeździłem i w ciemno mogę obstawiać że renault nie pozwolił sobie np. na tak słabe sprzęgło. subaru ma na pewno lepsze materiały we wnętrzu niż dacia.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki się ciągle przepalają. nie wiem czy to dotyczy niezawodności żarówek czy np. drgań w tych częściach samochodu gdzie są zainstalowane.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
koszmar, mam wrażenie że auto zostało zrobione z najtańszych materiałów. precyzyjniej: sprzęgło nie nadaje się do jazdy na półsprzęgle bo się pali (ale podobno w aucie 4x4 to normalne!!;) , hamulce nie nadają się do szybkiej jazdy (lepiej hamować silnikiem albo zmienić tarcze na jakieś inne;), elementy zawieszenia się gną więc najlepiej zapomnieć o jakimś tam rajdowaniu (do tego celu niech służą niemieckie samochody;). po jakimś czasie eksploatacji ma się wrażenie że to auto zostało zrobione z najtańszych materiałów jak chińskie zabawki, taka wielka zabawka.
aaaa... zapomniałem poniżej -13 silnik odpala jak traktor a później też potrafi zgasnąć, przed wyjazdem w góry o dziwo mogą być z tym kłopoty i lepiej się więc zaopatrzyć w przewody. przy -5, bajka - ZAPALA JAK KAŻDE INNE AUTO!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 150KM 110kW
[l/100km]