Przeniesienie napędu
: nie ma sensu zbyt wiele pisać.Jeśli ktoś nie jeżdził samochodem z permanentnym napędem na wszystkie koła to i tak nie będzie wiedział o czym mówię.
5,0
Całokształt
jeżdziłem kolejno vectrą, passatem i mondeo. Komfort był w nich wyższy ale ten jest bez porównania sympatyczniejszy i daje wiecej radości z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
wysoka kultura pracy, w porównaniu z dieslem inna klasa. Chociaż elastyczność wyraźnie gorsza dostępny jest znacznie szerszy zakres obrotów a to daje rodość z jazdy
4,0
Skrzynia biegów
oporny jest wsteczny
5,0
Układ jezdny
klasa sama w sobie
Komfort
5,0
Widoczność
w porównaniu z innymi samochodami segmentu zasluguje na wyróżnienie
5,0
Ergonomia
bez komentarza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja tylko dobra, miewałem lepsze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie (niezbyt wysoki) idealna.Jeśli komuś brakuje miejsca zawsze może jeździć autobusem
5,0
Wyciszenie
do 140 super, poźniej słychać silnik, ale ten dżwięk nie drażni
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
minimalne jakie uzyskalem na trasie 340km to 6,8l, ale przy ostrej jeżdzie nie ma gornej granicy. Katastroąa są korki, wtedy nawet jadac spokojnie dochodzi do 14l. Biorąc pod uwagę napęd na obie osie spalanie jest akceptowalne
5,0
Stosunek jakość/cena
ten samochód jest tańszy od vectry, mondeo czy passata i to wystarczy za komentarz
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpukać, narazie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 4WD 150KM 110kW
[l/100km]