Inne
: Ciężko coś wybrać. Oprócz skrzyni biegów i karoserii jest to auto przy którym niemiecka konkurencja w ogóle się nie liczy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Auto jest wyposażone w koło dwumasowe. W dodatku nie jest ono już produkowane. Jeżeli się zużyje pozostaje regemeracja lub konwersja na sztyne koło (istnieje oryginalny zestaw Subaru przygotowany na taką okazję)
5,0
Całokształt
Samochód godny polecenia
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ciągnie od samego dołu. Niemal idealnie płaska krzywa momentu sprawia że jest bardzo elastyczne i przyspiesza już z bardzo niskich obrotów
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Przesiadłem się do subaru po audi a4 quattro, moim zdaniem napęd awd subaru jest zdecydowanie lepszy w sniegu lub błocie
4,0
Karoseria
Rzed zakupem należy dokładnie sprawdzić czy nie ma rdzy. Jak zacznie rdzewieć to już nie przestanie
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu jest mniejsza niż w innych sedanach jakimi jeździłem. Duże lusterka boczne sprawiają jednak że jazda na wstecznym nie jest problemem
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie rozmiary zewnętrzne to ilość miejsca w środku jest naprawdę spora
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę nie ma co porównywać do niemieckich aut. Audi czy bmw w tej samej cenie będzie starsze, słabsze, gorzej utrzymane i z napędem na 2 koła
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 165KM 121kW
[l/100km]