Ogólnie ocena jest kiepska ponieważ właśnie rozleciał się silnik. Wcześniej nie było z nim większych problemów i myślałem,że mój egzemplarz jest wolny od wad. Niestety pomimo bardzo spokojnej eksploatacji NIE DA się uniknąć remontu po 150 tys km. Z tego też powodu jako,że kiedyś miałem wątpliwą przyjemność użytkowania poloneza przez kilka lat muszę z całą odpoweidzialnością stwierdzić ,że polonez jaki by nie był miał trwalszy silnik ponieważ wytrzymał pod moją nogą ponad 200 tys km bez remontu. Subaru chociaż produkowane w japonii niestety pod względem silnika okazało się niedopracowanym bublem. Niestety dowiedziałem się ,że nie mam co liczyć na darmową wymianę ponieważ dawno minął okres gwarancyjny. Fakt,że silniki subaru są naznaczone jednorazowością powinien zapalać czerwoną lampkę u potencjalnych nabywców tych pojazdów. Dodam ,że polski importer subaru nie jest profesjonalną firmą tylko działa w systemie gwarancja do bramy o czym przekonał się mój znajomy gdy rozsypało mu się sprzęgło w praktycznie nowym wozie. Z tych powodów nie polecam subaru a szczególności wszelkich kontaktów z polskim /arcydziadowskim importerem subaru
Wrażenia
1,0
Silnik
Jednorazówka
1,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Komfort
1,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Remont silnika po 160 tys spokojnej jazdy ponad 15 tys zł.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]