Subaru to przereklamowana marka. Ludzie myślą że japoniec więc będzie dobrze wykonany i solidny. Nic bardziej mylnego. Ciekawostka - w instrukcji Subaru pisze żeby sprawdzać poziom oleju przy każdym tankowaniu. Hahaha, ciekawe czemu?
Wrażenia
1,0
Silnik
Masakryczny trup który powinien jeszcze z 2 lata być na testach w fabryce. Niedopracowane wały, przełożenia dużego momentu obrotowego przez zbyt słaba dwumasę powoduje jej szybsze zużycie. Diesel z DPF i turbo to nie silnik do jazdy po mieście ale frajerzy wierzący reklamom łykają marketingową papkę bez zająknięcia.
1,0
Skrzynia biegów
Większość ludzi nie umie jeździć dieslem z takim momentem "od dołu" i dlatego leci dwumasa.
5,0
Układ jezdny
Spoko. 4x4 wymiata.
Komfort
1,0
Widoczność
Z każdą generacją jest coraz gorzej. Szyby robią się mniejsze, wszelakich czujników jest coraz więcej.
3,0
Ergonomia
Spoko.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spoko.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy takich gabarytach zewnętrznych jest ciasno.
3,0
Wyciszenie
Szyby bez ramek przy większych prędkościach szumią. Wiem że się je reguluje ale niewiele to daje.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części mordują! Jak Subaru chce być w klubie prestiżowych samochodów niech zacznie takie robić a nie liczyć x3 za każdą pierdołę.
1,0
Stosunek jakość/cena
Jak pisałem wyżej - przereklamowane auto. Jakość plastików w środku jak w Skodzie a cena jak za BMW. Masakra!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podświetlenia, badziewne plastiki.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cały silnik :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW
[l/100km]