Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy IV Kombi

x-men, 10 lat temu
Silnik 2.0 TD 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 89 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Subaru Legacy IV Kombi 2.0 TD 150KM 110kW 2007-2009 - Oceń swoje auto
2,69
36% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : caloksztalt
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
plusy:trakcja (jedzie faktycznie jak tramwaj po szynach), chociaz na jezdzie testowej superbem ten sam zakret przy predkosci ok 110km/h wydawalmi sie latwiejszy? minusy: cala reszta , g...ne plastiki, silnik przy 89tys padl, podobno panewki na wale, lakier chyba wodny,na c zrnym sa takie swirle ze nie wiem juz czy to czarny czy hologram, malobezposredni ukl kierowniczy, no i to cholerne sprzeglo-jak kupilem to rozpetala sie afera lacznie z programem importera szkolenia z ruszania na torze-jakas paranoja, 1szy rok jezdzenia z wachaniem czy juz smierdzi czy jeszcze
Wrażenia
3,0
Silnik
szrot-dynamika przecietna, dzwiek boksera w zakresie obrotow 2500-3000 i to przez pierwsze 20tys km, pozniej traktor, przy 89tys sie rozlecial, tzn nie wiem co czy wal czy wtryskiwacze bo sprzedalem tak jak sie rozkraczyl za grosze(interes zycia)
3,0
Skrzynia biegów
malo prezyzyjna,twardo wchodzi, skok lewarka troche za dlugi , o sprzegle juz nie pisze(chociaz wg mechanikow taki przebieg bez wymiany to prawie rekord)
4,0
Układ jezdny
trakcja faktycznie ok, nie wiem (moze na szczescie) czy na codzien potrzebny staly mechaniczny 4x4,ale daje poczucie stabilnosci zwlaszcza na zakretach, tylko ze to rodzinne kombi ( z zalozenia, bo przestrzen jak w kompakcie i to srednim) a nie rajdowka,poza tym na sniegu troche podsterowny
Komfort
3,0
Widoczność
nie za twardo nie za miekko , fotele takie sobie,troche za krotkie siedziska, widocznosc do tylu kiepska, brak czujnkow w standardzie, plus za duze lusterka boczne
3,0
Ergonomia
po japonsku,malo schowkow, fatalne uchwyty na napoje (bez ragulacji srednicy) miedzy siedzeniami - na litrowki,mniejsze sie kiwaja,jak ostrzejszy zakret to mozna szukac po calym aucie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak to diesel nagrzewa sie wolno, ale potem ok,klima do niczego,niewydajna (uwaga na czujnik naslonecznienia)w salonie przykleili naklejke kontrolna ze go zaslaniala, co podobno mu przeszkadzalo i trzeba bylo ja zdrapac...no i kupic nowa,nie wiem kto to wymyslil, ale nawiewy centralne nie sa zamykane-caly czas dmuchaja:)dodatkowo sa podlaczone do jednej rurki, a podobno to 2-strefowa klima?brak nawiewu na tyl( w peugeocie z 1990 r mialem) czesto trzeba uzupelniac czynnik chlodzacy
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
juz mi sie nie chce pisac o tym bublu
3,0
Wyciszenie
moze tu napisze o systemie naglasniajcym-porownywalny z pojedynczym glosnikiem w malaczu, ale jest zaleta w tym aucie zaczalem sluchac audiobooki-bo nic innego sie nie da
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
byloby znosnie gdyby nie awaria na koniec
2,0
Stosunek jakość/cena
mysle ze jednak diesel w tym wydaniu to pomylka ale kto by kupil to auto w polsce w wersji bezynowej (dla fanow marki) nieracjonalny samochod, oddawajcie wszyscy poklony przed symmetrical awd , reszta sie nie liczy - tylko firma chyba zapomnala ze juz minelo15 lat, z tym podejsciem powinni robic tylko sti tylko po co
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic sie nie urwalo, cienka skora na kierownicy wyciera sie 3x szybciej w stosunku do eksploatacji
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dieselprzy przebiegu 90tys powinien byc juz dotarty-ten umarl

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy IV Kombi