Przeniesienie napędu
: Wjazd w Alpach zimą na 1700 mnpm leśną drogą -10, śnieżyca - zero problemu.
5,0
Całokształt
Legacy to naprawdę dobry samochód. Dynamika wystarczająca. Napęd jest naprawdę genialny - możesz dojechać wszędzie w każdą pogodę(im cięższe warunki tym go bardziej doceniasz)- idzie jak czołg - \"subarowa pogoda\" go cieszy.
Na śniegu jak po szynach - dopóki masz prześwit przejedziesz po wszystkim(w awaryjnych sytuacjach włączasz reduktor jedziesz dalej).
Jechaliśmy z jednym \"sceptykiem\" leśną drogą na 1700 mnpm - jak wysiadł na górze przestał już uważać że audi robi najlepsze quattro :) haha - respect.
Jak dużo jeździcie po górach, po śliskim, w trasę - nie ma co kombinować - idealna fura.
Generalnie Subaru ciężko porównywać z jakąkolwiek inną marką (to mój czwarty, następny też już wiem jaki kupić)
Jedyne co to polecam wymiane tarcz i zacisków na coś większego - wtedy hamuje.
Nie wiem czy konstruktor subaru mieszkał w Polsce czy mu tak wyszło przez przypadek - po za napędem ułatwiającym pokonywanie naszych kolein itp to mega twardziel, zawieszenie w szczególności. Samochód wprost stworzony na nasze drogi.
No i ten pomruk...
Ma jedną wadę - jak ktoś lubi szpanować to niech go nie kupuje(blachary nie kojarzą)
Pozdrawiam
Wrażenia
5,0
Silnik
Mruczek...klasa - znajomemu skojarzył się z bombowcem B52? hm coś w tym jest
4,0
Skrzynia biegów
Czasami coś haczy ale ogólnie ujdzie
5,0
Układ jezdny
No comment
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - typowy japończyk
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
A po co tłumić boxera toż to zbrodnia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lubi łyknąć :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po prostu - Japan
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 16V 173KM 127kW
[l/100km]