Przeniesienie napędu
: REWELACJA ! I TYLE..........
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
mieszkam na stałe w Norwegii- w górach,biorąc pod uwagę dość srogie przepisy ruchu drogowego ten motor w zupełności mi wystarcza.
Średnia prędkość jazdy wynosi tu 50 km/h z porywami w trasie do 80 :)
Sama praca motoru-rewelacja !
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
NO COMENTS !!! :)
PERFECT!!!
PO ŚNIEGU I LODZIE JAK PO ASFALCIE !!!
PIERWSZE DNI TO BYŁ DLA MNIE POZYTYWNY SZOK :)
Komfort
5,0
Widoczność
SUPER-dużo lepsza szczególnie do tyłu niż w Nissanie Primera 5d
5,0
Ergonomia
dla mnie super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa sie w minute przy mrozie -10 ; dla mnie rewelacja bo nissanowi zajmowało to 5 minut !!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca jest rozpieszczony,pasażerowie również nie narzekają, bagażnik dla naszej rodzinki wystarczający tym bardziej,że mamy ski-box
5,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać !!!! jedyne co dociera do wnętrza to szum opon zimowych na kolcach-ale to norma-wina konstrukcji opon a nie auta
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali średnio od 7,6 do 10
fakt ,że w tym kraju nie da sie rozpedzić za bardzo hehe
4,0
Stosunek jakość/cena
AUTA W NORWEGII SĄ DUŻOOO DROŻSZE-NIESTETY......SZCZEGÓLNIE TE Z NAPEDEM 4X4
ACZKOLWIEK MOJE KUPIŁEM Z SALONU JAKO 5 LETNIE NA 6 MIESIECZNEJ GWARANCJI I W 100% SERWISOWANE ZA -JAK NA NORGE- DOBRĄ CENĘ
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
daje 4 ale ze względu,że auto mam zbyt krótko-jednak opinia o tym aucie oraz ogólnie o SUBARU tu w Norwegi jest bardzo,bardzo dobra...napisze wiecej za rok :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w. oczywiście do tej pory zero problemów!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]