Od 2000 obrotów faktycznie zaczyna jechać. Niespodzianką może byc odcięcie przy przekroczeniu 6000 obrotów ( szczególnie przy szybkim wyprzedzaniu ).
4,0
Skrzynia biegów
Jestem zadowolony. Precyzyjna choć czasami lubi haczyć.
5,0
Układ jezdny
Jak trzeba to jest twardy ( zakręty ),a na trudniejszych nawierzchniach faktycznie 4X4 jest super. Deszcz, śnieg nie stanowią problemu dla auta, Na lodzie wszystko co jedzie za szybko wypada :( .
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie jest naprawdę OK. Boczne lustra są duże i w połączeniu z elektryką dają duże możliwości obserwacji okolicy auta.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest tam gdzie powinno być. Choć nie mam sterowania radia w kierownicy i tak łatwo sięgam do konsoli środkowej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dzieła, Zimą szybko odszrania, zaparowane szyby szybko czyści. Jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja jestem zadowolony choć nie jestem .... duży. Znajomi też raczej nie narzekają.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko jest tak jak przy 2 litrach i 137 KM.
Wiedziałem co kupuję, więc płacę i jeżdźę. Następny bedzie H6, więc spali wiecej :).
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Typowe usterki dla 4-latka. Trochę w zawieszeniu stabilizatory puściły, amorki po badaniach mają sprawność w granicach 78%. Super. Trochę trzeszczy środek. Tyle tego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Już wymieniałem sondę lambdę ? , 1 tys. pa, pa.
Podobno coś się szykuje w katalizatorze ( ok 4 tys ? ) Sprzęgło piszczy , ale podobno to standard przy dwumasowym.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]