Przeniesienie napędu
: układ jezdny tego auto to bajka. Jeździ jak po szynach. Oprócz napędu 4x4 (stałego, nie zabawkowego jak w większości aut) jest też automatyczna skrzynia i stabilizacja toru jazdy (esp)
5,0
Całokształt
Jak na razie znalazłem w tym aucie tylko jeden poważny mankament: brzmienie fakrycznego systemu audio. Tragedia. Ja wiem, że w Subaru słucha się silnika ;-) ale to jest naprawdę przesada - głośniki trzeba od razu wymieniać na coś nie z papieru...
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
automat 4 biegowy. Najwyższa ocena za manetki do zmiany biegów przy kierownicy.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
polecam dodać czujniki cofania z tyłu
3,0
Ergonomia
ogólnie ok, ale trzeba się przyzwyczaić. Przycisk włączania ogrzewania tylej szyby ciężko dostępny, przez pomyłkę włączam ogrzewanie przedniej... (mam za duże paluchy??!) Za to czytelność wskaźników super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w moim egzemplarzu są ogrzewane siedzenia, polecam
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem w miarę wysoki (187) i rozmiaru XXL ;-) nie narzekam.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwa pali tyle, ile się wleje ;-) po mieście około 13-14, za miastem koło 8 (silnik 2.0, 165 KM)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]