Zawieszenie
: Jest bardzo miękkie i dobrze trzyma auto na drodze.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezmiernie elastyczna jednostka - mozna swobodnie ruszać z czwórki, na jedynce dociąga bez problemu do 70-tki.
4,0
Skrzynia biegów
Nieżle pracuje, choc mozna byłoby lepiej dopracować prowadzenie lewara (długie skoki, malo precyzyjne prowadzenie).
5,0
Układ jezdny
Trzyma się doskonale drogi. Swietnie wytrzymuje specyficzne dla polskich dróg koleiny (passaty, 407-ki czy mondea wykazują znaczna niesterowność w tych warunkach). Nie są temu układowi potrzebne żadne wspomagacze typu kontrola trakcji itp.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra ocena wynika z poprawnej widoczności i bardzo dobrych luster (ogromna jak na te gabaryty powierzchnia). Czujniki cofania umożliwiająw połaczeniu z tymi lustrami i stosunkowo dobrym skrętem, parkowanie "na gazetę".
4,0
Ergonomia
Jest dobrze, brak najwyższej oceny wynika z budzącego wątpliwości rozmieszczenia sterowania klimatyzacji oraz irytujące odwrócenie sekwencji w przełączniku wycieraczek (charakterystyczne dla japońskich samochodów).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przyzwoity nawiew i klima, ocena ograniczona kiepskim i niepraktycznym oprogramowaniem sterowania klimą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kabina jest jedynie dostatecznie duża.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest przyzwoite z charakterystycznym dla japońskich aut brakiem odporności akustycznej na specyficzne dla polskich dróg bicie piachu w podwozie (szczególnie dokuczliwe w okresie zimowo - wiosennym).
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z pewnością nie jest to samochód ekonomiczny. Jeśli ktoś chce oszczędzać na paliwie - niech wybierze punto w dieslu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak komentarzy. Nie są wymagane.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód się po prostu nie psuje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 150KM 110kW
[l/100km]