Gdyby go lepiej wyciszyc, wrzucic elektryczne regulowane fotele, komputer oraz kontrole trakcji bylby nie do pobicia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Malo mocy jak na 2.5 litra. Dosc przestarzala konstrukcja OHC (jeden walek na glowice), brak hydraulicznej kompensacji luzow (ale regulacja co 100tys km, za 250 zlotych - tyle, ze trzeba to dobrze zrobic), kable wysokiego napiecia, brak zmiennych faz rozrzodu. Jednak aluminiowa konstrukcja oraz aluminiowe tloki i duza zywotnosc rekompensuja kiepskie jak na pojemnosc osiagi.
3,0
Skrzynia biegów
Krotkie, dosc dobrze wchodzace przelozenia. Jednak do hondy daleko. Kiepskie sprzeglo. Reduktor czasem sie przydaje.
5,0
Układ jezdny
Komportowy, zawieszenie wybiera bardzo dobrze nierownosci i pracuje cicho do tego swietnie sie prowadzi i trzyma w zakretach. No i 4x4, roznica jest juz duza jak popada, o sniegu nie mowie nawet.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja dziala bardzo sprawnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczajaco, jest dobrze jak na rozmiary samochodu.
4,0
Wyciszenie
Samochod cichy, ale nie az tak jak niemieckie samochody klasy premium. Jednak nie meczy przy predkosciach dochodzacych do 200.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na letnich oponach z klima na trasie 8.5 litra. W miescie 11.5. Nie jezdze wolno. W zimie litr wiecej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Solidne wygodne auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko dziala
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
150tys wymienilem kolo dwumasowe, sprzeglo, laczniki stabilizatora, amortyzatory, poduszka pod skrzynia, siletblocki tylnego dyferencjalu, prawdopodobnie bede musial tez poduszki silnika i kable wysokiego napiecia. No i piston slap.
Brak jednak usterek unieruchamiajacych samochod.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 156KM 115kW
[l/100km]