Przeniesienie napędu
: Właściwie wszystko mnie pozytywnie zaskoczyło. Myślę, że po napędzie wymieniłbym jakość wykonania.
5,0
Całokształt
Nie chce się z niego wysiadać, taką daje frajdę. Mało jest tych samochodów, wyróżnia się spośród morza passatów, mondeo itp.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fantastyczna jednostka napędowa, piękny- chociaż dobrze wyciszony dźwięk silnika powyżej 3tys. obr/min. To jeden z niewielu silników czterocylindrowych z tak \"rasowym\" brzmieniem. Silnik bokser bardzo szybko osiąga właściwą temperaturę. Elastyczność całkiem nieźle, czuć moc od 3tys. obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Automat. Zupełnie inna charakterystyka niż w moim poprzednim aucie. Przy mocnym przyspieszaniu i nagłym zdjęciu nogi z gazu redukuje bieg aby hamować silnikiem. Taki bardziej sportowy charakter skrzyni w Legacy. Przycisk \"POWER\" utrzymuje silnik w górnym zakresie obrotów. Przy ruszaniu automat trochę mułowaty, ale jak już się rozpędzi...
5,0
Układ jezdny
Nie wierzyłem dopóki sam nie spróbowałem. Jeszcze nie miałem okazji jeździć po śniegu, ale już jazda w deszczu mnie urzekła. Samochód zdaje się być przyklejony do drogi, co pozwala na dużo szybsze pokonywanie zakrętów. Także na starcie Legacy nie jest mistrzem, ale w trasie trudno dogonić Subaru.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Tym bardziej, że zdaję sobie sprawę iż to kombi. Do przodu i na boki bardzo dobrze, z tyłu też nie ma do czego się przyczepić.
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie bomba. Cała obsługa bardzo intuicyjna, fantastycznie przemyślany rozkład przycisków i pokręteł. Mimo różnicy w stosunku do poprzedniego samochodu, przyzwyczajenie się do nowego układu zajmuje 2 dni.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze. Nic dodać nic ująć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest to krążownik szos, chociaż na brak miejsca nie można narzekać. Niesamowicie wygodne przednie fotele, szczególnie kierowcy z regulacją części lędźwiowej.
4,0
Wyciszenie
W środku jest cichutko- niektórym może to przeszkadzać, gdyż tylko delikatnie słyszymy piękny dźwięk silnika. Powyżej 160km/h zaczyna być głośniej- szum wiatru- prawdopodobnie jest to spowodowane brakiem ramek w drzwiach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tutaj nie jest różowo. Bokser lubi pić benzynkę. Części droższe niż u konkurencji, ale za to rzadko się coś psuje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość pierwsza klasa, a cena... zawsze mogła by być niższa :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 156KM 115kW
[l/100km]