Przeniesienie napędu
: Na Polskie drogi naped 4x4 to najlepsza walka z dziurami oraz warunkami atmosferycznymi. Samochod niesamowicie bezpieczny i przewidywalny dzieki temu. Rekompensuje wszystkie wady.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: padaja zarowki podswietlenia przyciskow
Przeniesienie napędu
: laczniki stabilizatora po 90tyskm do wymiany
Silnik
: bierze olej, lecz wszystko w normie.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dobrze wyciszony, niestety nie slychac boxera. Elastycznosc w normie (bo auto ciezkie), chociaz jak na 4 cylindry bardzo dobrze
3,0
Skrzynia biegów
4 biegowy automat muli jakby auto mialo 2tony i 50KM mniej. Dramat!
5,0
Układ jezdny
Ten samochod przekracza bariery i niedoskonalosci skrzyni nadrabia super zawieszeniem
Komfort
5,0
Widoczność
calkiem niezle
4,0
Ergonomia
Japonczycy sie nie popisali. Wlacznik swiatel przecwmgielnych jest zasloniety przez kierownice a na zegarach zadnej kontorlki ze sa wlaczone. Brak regulacji kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
calkiem niezle. Automatyczna klima robi swoje. Brakuje tylko klimatronika.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nad glowa super, niestety auto jest waskie i czuc to.
4,0
Wyciszenie
no Mercedes to to nie jest ale jest zdecydowanie lepiej niz w Fordzie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pieta Achillesa Subaru. Ceny czesci w normie. Powala niestety wysokie zuzycie paliwa. Dla oszczednych pozostaje instalacja gazowa
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pada podswietlenie przelacznikow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Puki co nic sie nie dzieje. Czekam mnie duzy przeglad przy 90tys km i wtedy zobacze
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 156KM 115kW
[l/100km]