Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy III Kombi

Fan subaru, 10 lat temu
Silnik 2.0 125KM 92kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Subaru Legacy III Kombi 2.0 125KM 92kW 1998-2003 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : stały napęd to naprawdę pewność kierowania i trzymania się auta w zakrętach , to moje trzecie subaru i raczej już zostanę przy tej marce, żadnych renault nie chcę i innych .może auto nie jest najszybsze i do startu spod świateł tez kiepskie, nie jest lanserskie i na to lasek się nie wyrwie , wyglądem też nie najpiękniejsze ale to subaru, czyli boxer , napęd 4x4 , szyby bez ramek i bezawaryjność a zimą frajda z jazdy po śniegu . Polecam tym którzy chcą inne auto niż monotonne audi, vw fordy itp auta .
5,0
Całokształt
całokształt doskonały gdyż jestem zadowolony , może nie jest to impreza z turbo silnikiem ( kiedyś sobie kupię bo to marzenie) ale też jestem zadowolony i daje frajdę z jazdy . 125 koni wystarczają , nie jest to wyścigówka ale też da się normalnie wyprzedzać , w sumie jak na tak duże auto a relatywnie niską moc to i tak się ładnie zbiera. przydatny reduktor do jazdy w korkach albo np na szutrze czy błotku . Uwaga - na to auto nie wyrwiecie blachary :p
Wrażenia
4,0
Silnik
cóż , silnik bokser, wspaniały dźwięk , mam auto od 1,5 miesiąca i jeszcze nic się nie dzieje i raczej nie powinno się dziać , bo to nie jest moje pierwsze subaru i wiem że są dobre
4,0
Skrzynia biegów
płynnie zmienia biegi , nie mam problemów , reduktor działa rewelacyjnie
5,0
Układ jezdny
w porównaniu do meganki to może i auto wolniejsze ale za to trzyma się w zakrętach jak mało który, nawet na mokrej nawierzchni czuć pewność w prowadzeniu na zakrętach , meganką bym nie wchodził w zakręty tak szybko jak tym gackiem
Komfort
4,0
Widoczność
jest wygodnie , przyjemnie, dobrze się siedzi , miejsca za kierownicą wystarczająco, brak jedynie regulacji wysokości fotela, można ustawić siedzisko pod kątem ale ustawić wysokości się nie da, ale jest ok
4,0
Ergonomia
hmmm, wszystko w sumie pod ręką, przyciski na wyciągnięcie ręki , plastiki dobre , nie trzeszczą mimo że auto ma 14 lat
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam klimę więc szybko odparowują zaparowane szyby, ogólnie szybko się nagrzewa i jest ciepło ale i też fajnie chłodzi. w kabriolecie nie miałem sprawnej klimy i jak była pogoda to po prostu otwierałem dach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem zadowolony, po przesiadce z małej ciasnej meganki to tutaj jest jak w autobusie , miejsca mam sporo , bagaż też cały mieszczę , nie narzekam :)
4,0
Wyciszenie
jak sobie przypomne megankę w kabrio gdzie jest głośniej niz w normalnej budzie , a do tego pustą puszke po kacie to było naprawdę głośno i czasem aż głowa bolała , nie szło się skupić , a o słuchaniu radia na autostradzie zapomnij . w subaru jest super, też są szyby bez ramek ale bez problemu można słuchać radia czy z kimś rozmawiać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na silnik 125-konny przy takiej masie pojazdu i stałym napędzie 4x4 to wynik rewelacja, pali mi 10 l gazu na sto w trasie przy prędkościach rzędu 130-140. przy 160-170 pali 12 litrów , meganka z jednym napędem spalała podobnie
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem 14 letnie subaru za 12 tys zł, może i drogo jak za ten rocznik ale naprawdę super utrzymane , zadbany wewnatrz i z zewnątrz, w tej cenie mam klime automatyczną , napęd 4x4 , elektryka szyb i lusterek , inst. gazową stag 300 , może osiągi są gorsze niż w 150konnym renault , ale za to czekam na zimę i śnieżek , będzie zabawa :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniłem tylko olej i kable wysokiego napięcia bo od nowości nie był wymienione ! pali na dotyk na gazie i benzynie, ogólnie auto super , japońska niezawodność w 100 procentach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wysoki koszt części jeśli juz przyjdzie wymienić , kable WN to koszt ponad 200 zł ale za to dobrej jakości BERU a nie najtańszy syf

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Legacy III Kombi 2.0 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,50 zł
9,3
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Legacy III Kombi