Przeniesienie napędu
: NAPĘD IDEALNY , RADOŚĆ Z JAZDY
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
JAK NA TAKIE GABARYTY DOBRZE SOBIE RADZI,ALE NIE MA SZAŁU, ŁADNA KULTURA PRACY,CHARAKTERYSTYCZNE BRZMIENIE
4,0
Skrzynia biegów
WEDŁUG MNIE PRECYZYJNA, NICZYM SIĘ NIE WYRÓŻNIA ANI NIE JEST LEPSZA OD POZOSTAŁYCH JAPONCÓW
5,0
Układ jezdny
RADOŚĆ Z JAZDY AWD, ROBI WRAŻENIE
Komfort
4,0
Widoczność
DOBRA
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZIMĄ SZYBKO SIE NAGRZEWA, KLIMA WYDAJNA
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JAK NA TĄ KLASĘ OK
5,0
Wyciszenie
SAMOCHÓD NIESAMOWICIE WYCISZONY NIE MA ŻADNYCH ZĘDNYCH SZMERÓW
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG MIASTO 15L , TRASA 12L ZIMA
4,0
Stosunek jakość/cena
WARTY TEJ CENY SZCZEGÓLNIE ŻE MAMY W AUCIE NAJLEPSZY NAPĘD 4X4 NA SWIECIE I DLATEGO WLASNIE NAPĘDU KUPUJE SIE TO NIEZAWODNE AUTO SUBARU LEGACY. NAPRAWDĘ WARTO CHOĆ AUTO Z WYGLĄDU PRZECIĘTNE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC NIE DENERWUJE W TYM AUCIE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PRZEBIEG 207 TYS.KM A AUTO TECHNICZNIE IDEALNE, NIE ZAPOWIADA SIĘ NARAZIE ŻADNA NAPRAWA
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]