PRZYKLEJONY do kazdej nawierzchni i zawsze.
najbardziej przestronne subaru.
bagażnik spory i miejsca wystarczy na 4 osoby na baaaardzo dluga trasę.
a jazda to największa możliwa frajda,
wchodzisz na maxa w ostry zakręt i myślisz: dlaczego tak wolno, subarynka chce szybciej....
zawieszenie i 4x4 to namocniejsza strona legacka
Wrażenia
5,0
Silnik
Boxer czasami go wogóle nie słychać, kultura pracy na najwyższym poziomie.
Bardzo Niskie koszty wymiany rozrządu!!
4,0
Skrzynia biegów
Poza wstecznym działa wszystko super.
Ale wymiana sprzęgła przy przebiegu 150.000 to jest standard niestety nie tani w ASO.
5,0
Układ jezdny
Trudno sobie wyobrazić lepszy uklad jezdny.
PRZYKLEJONY do kazdej nawierzchni i zawsze.
ale na oponach niema co oszczędzać.
wchodzisz na maxa w ostry zakręt i myślisz: dlaczego tak wolno, subarynka chce szybciej....
namocniejsza strona legacka
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzezeń
5,0
Ergonomia
inżynieria Subaru to wyznacznik dla innych
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rzadko uzywana klima, wentylacja wystarcza często a klimatronik naprawdę rzadko używany!!!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
... to nie sala koncertowa ale i tak to największe Subaru.
4,0
Wyciszenie
pomimo braku uszczelek jest bardzo cicho do prędkości 170km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tego auta nie kupuje się aby paliło 5 litrów.
Napęd na 4 koła kosztuje, lubisz cisnąc to 12 litrów to standard.
3,0
Stosunek jakość/cena
najlepszy w swojej klasie ale i nie najtańszy - do niemieckich nudziarzy nieporównywalny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza sprzęgłem to WZÓR
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]