Zawieszenie
: łączniki stabilizatorów to ponoć typowa usterka w tych autach
5,0
Całokształt
rewelacja,bardzo wysoka jakość wykonania,kapitalne właściwości jezdne, rozwiązania techniczne nie spotykane w innych autach
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy,elastyczny(można bezproblemowo jechać 60km/h na piątym biegu,łatwo wchodzi na obroty,po rozgrzaniu pracuje bez wibracji,fajny dźwięk powyżej 4000obr./min
5,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana,bardziej do szybkiej jazdy niż do szybkiego przyspieszania ale do tego jest kapitalny reduktor bardzo przydatny w górach oraz do jazdy z przyczepą
5,0
Układ jezdny
nic dodać nic ująć,z tego słynie Subaru, stały napęd na cztery koła bez ingerencji elektroniki,świetna trakcja oraz pewne zachowanie w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
jest dobrze
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką,trochę przeładowane przełączniki przy kierownicy ale można się przyzwyczaić,bardzo wygodne fotele
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajne ogrzewanie,w lecie pomaga mocna dmuchawa,szybko się nagrzewa,moja wersja jest bez klimy ale jest do przeżycia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca z przodu,z tyłu trzy osoby tylko na krótkich odcinkach ale to się tyczy większości aut w tej klasie, bardzo duży bagażnik o regularnych kształtach,duża ładowność
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho mimo szyb bez ramek,głośniej się zaczyna dopiero po przekroczeniu 160km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest źle,kto chce mieć 2.0l,napęd4x4,a do tego duże kombi musi się liczyć ze zużyciem w mieście
10-12l/100km,trasa do 120km/h 7l/100km,trasa
z prędkością 160km/h 10l/100km,
3,0
Stosunek jakość/cena
śmiech na sali,autko kupione w Niemczech od pierwszego właściciela,z książką serwisową,bezwypadkowe wyniosło razem z opłatami celno-rejestracyjnymi ok.15000zł
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez ponad rok eksploatacji tylko łączniki stabilizatora tylnej osi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, oby tak dolej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW
[l/100km]