Duża elastyczność i trwałość silnika. Przy 200.000 mil (320.000 km) przeszedłem na półsyntetyczny olej.
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
świetne właściwości trakcyjne - nie jest ani podsterowny ani nadsterowny.Wogóle nie czuć, że jest to samochód z nadwoziem Kombi. Przy porównaniu z Hondą Civic Kombi V-TEC, Subaru zdecydowanie wygrywa.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
minimalne zużycie gazu to 9,5 l/100 km;
maksymalne zużycie gazu to 15 l/100 km(wtrysk sekwencyjny 3 generacji)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 i 4WD 131KM 96kW
[l/100km]