Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy I Sedan

de_1vill@poczta.onet.pl, 19 lat temu
Silnik 2.2 4WD 136KM 100kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 240 tys. km
Subaru Legacy I Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW 1989-1994 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
jestem chory na subaru...... za pare lat mysle ze bede mial Legacy Outback 2,5 (chcialbym :-) nie chce turbiny -bo koszty napraw itp,sa zbyt duze.moi kumple maja (pewnie sie niektorzy oburza-ale pisze obiektywnie) problemy z turbawkami.Ogolnie duzo to kosztuje-ale wygar maja niesamowity -2 tygodnie temu -koles mnie lyknal tez karetka tak ,jak ja lykam audi 80 albo jakies bmw 316 z miejsca .roznicca jest spora -ale w spalaniu najwieksza! Ogolnie to te 200KM by sie zdalo miec pod machą-czlowioek szybko sie przyzwyczaja.ale na trasie lecac te 180/190 jest super.-a o mocy wtedy sie nie mysli.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak sie uszczelni rozrzad i ewentualne wycieki -to tylko troche wkurza stukanie popychaczy (jezdze na mobilu 5w 50 i nie zamierzam zmieniac na gestszy,ale slyszlem ze po wlaniu gestrzego oleju mniej to slychac.) A TA PRACAAAAAAA................orgazm! TYLKO BOXER -ANTURLICH
4,0
Skrzynia biegów
wczesniej mnie wkurzala-bylem zdegustowany .Nie moglem przy ostrej jezdzie (tak do 6,5 tys obr.)trafic w 2 i 3 bieg.czasem zazgrzytalo,no i blokowal mi sie wsteczny -bylem naprawde zdegustowany.Ale po wymianie sprzegla i wymianie przesuwki 5 -biegu --jest cacy -i moge sie poscigac. VR6-TKI WYMIEKAJA.!!
5,0
Układ jezdny
NIC DODAC NIC UJAC! JAK GO KUPILEM BYL TROCHE WYSTUKANY-ale to wina gum stabilizatora.Mozna zrobic manewr z gumami od LT-EKA I gumy od poldka z koncowki stabilizatora ,troche kumaty mechanik,prasa i stabilizatory z przodu ,bo tyl byl ok -zalatwilem za 50pln z robocizna -w czasie 1h. Od tamtej pory ,zadnego wyslizgiwania sie na wertepach ,cicho i plynnie,zero kolein-poprostu przecinak!!!
Komfort
5,0
Widoczność
nie zauwazylem zeby bylo cos nie tak-no dobrze jest i tyle!
4,0
Ergonomia
jak zmienie fajere na mniejsza to bedzie lepiej -bo teraz zerkam spod albo znad i niemoge zobaczyc ile jade-fajera oryginalna jest poprostu wielka jak od jelcza -chyba? to musi byc zmienione,no i nie jest latwo zzapalic swiatlo dla pasarzerow z fotela kierowcy ,bez odwrocenia sie. A reszta ma dzialac -wazne ze boxer i niezle idzie!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jest spoko-zwlaszcza ze mam zamontowane webasto,wiec wsiadam zima do rozgrzanego auta-zero zamrozonych szyb,30 stopni w kabinie,silnik ,krotki obieg 80stopni. a wentylacja....moglo by byc ciszej -na 4ce wentylator daj po uszach. przydala by sie klima! choc szyber daje sobie rade.ale jak jeade z malym to musze zamykac tylne okna i jest cieplo,cieplo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
malo miejsca na nogi kierowcy ,zwlaszcza kolana,ale daje rade,w koncu to skrzynia musie sie gdzies podziac!z tylu jeszcze nie jechalem.
5,0
Wyciszenie
Nic tak nie wkurza w aucie jak niepotrzebne odglosy!!! Na szczescie w moim sprzecie jest ok. podkleilem ramke rejestracji guma na tylnej klapie i juz nic mnie nie wkurza. a jak zzaczyna mi chuczec przy trojkacie w przedniej szybie -to ja lekko paluchem popycham i jest cicho,albo jeszcze jeden sposob--radio na maxa!!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Doskonale spala jak sie depcze -nie mierze tego zbyt wnikliwie-ale na zbiorniku jezdzac 50/50 raz ostro raz spokojnie do 200/h max jakies 570km i tankuje zeby nie stanac-ale kusi mnie zeby go wyjezdzic do konca. tygodniowo leje za 300pln i starcza -ale mysle o gazie -bo po cholere przepklacac tyle ,ze gaz 3000 ale zwroci sie szybko.Mam co prawda obawy ale co tam jak padnie motor to kupie drugi.! a tak serio to od 9,6 do 12l na 100km I naprawde nie jezdze wolno.MYSLE ze w moim miescie jestem jedna (bo jest nas kilku)z szybszych karetek w miescie.hahaaha
5,0
Stosunek jakość/cena
ja kupilem, tanio,wsadzilem nie tak duzo -ogolnie to za poloneza 1,6 pare lat temu dalem wiecej! a polonez .......bez komentarza!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
naprawilem sobie pompke do swiatel-wystarczy wyjac zbiornik,pompke rozebrac i kombinerkami ruszyc zz miejsca oske,potem wd-40 skladamy do kupy ....i nie wlaczajcie zbyt czesto ....noralnie NIAGARA !!!!-wywala ponad pol litra na jedno prysniecie. pare razy i po plynie!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
gdybym nie majstrowal przy przewodzzie od pompy -to bym nie zaliczyl usterki. nie chce mi sie pisac ale dobrac cos podobnego i zrobic z tego przewod do subaru-to 2 dni roboty (koszt okolo 60pln.) ale co sie silnika naczyscilem to moje!!!! lalo sie jak z prysznica! aha i nigdy nnie dajcie sie namowic na oproznienie katalizatora!!!jak mi palant wycial srodek to auto mi wylo jak fso z gwizdzacym tlumikiem,musialem zalatwic sobie katalizator i tera jest ok. jak juz tniecie katalizator -to wstawiajcie rure w srodek-a to nie jest proste bo dochodza 2 a wychodzi jedna,albo wstawcie tlumik-ale najlepiej zalatwic katalizator-a mozna bo , bo ja z swoj-oczywiscie z auta rozbitego i uzywany pare lat -dalem z rurami 50pln.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 4WD 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Subaru Legacy I

Liczba wpisów: 6

Subaru Legacy I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Legacy I Sedan