Od kiedy go kupiłem, jestem zagorzałym fanem tej marki i tego modelu.
Niby staruszek ale bardzo sprawny i niezawodny no i ten design - dach z przetłoczniem, szyby bez słupków. Z pewnością jest to auto dla pasjonatów ale myślę, że jeszcze długo ta klasyczna elegancja będzie się podobać. Jedyny problem to koszt obsługi i części zamiennych - (w autoryzowanych serwisach) dramat. Jednak dla chcącego... wszystko można znaleźć np. w internecie. Zresztą co z tego, że jakiś element jest droższy od tego samego do innej marki skoro psuje sie(jeśli wogóle) znacznie rzadziej.
Wrażenia
5,0
Silnik
W tym musi być jakaś magia. Boxer to trudny temat (patrz Alfa Romeo) ale skosnoocy sie na tym znają.
3,0
Skrzynia biegów
Dla mnie trochę za długi skok drążka zmiany biegów, no i to delikatne sprzęgło.
5,0
Układ jezdny
Co tu się rozpisywać - Japonia (i to w najlepszym wydaniu) pełną gębą.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma powodów do narzekań, auto spore ale bez udzownień utrudniających obserwowanie bliżnich zza szyb. Solidne 4 pkt.
4,0
Ergonomia
Szaro ale czuć, że materiały do wykończenia z górnej półki. Duże brawa za siedzenia. Natomiast największa lipa - umiejscowienie włącznika spryskiwaczy reflektorów i tempomatu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
A czego więcej oczekiwać - wlecie chłodzi w zimie jeszcze dodatkowo w pupę zagrzeje - kto ma lepiej?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie tyle co jest to wystarczy. Ewentualnie z tyłu mogłoby być więcej.
4,0
Wyciszenie
W sumie to chyba o to chodzi. Jadę delikatnie to nie słchać nic a jak mnie noga zacznie swędzić to zaraz wszyscy to słyszą - chyba o to chodzi...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Lubi, lubi ale bez przesady. Stały napęd, większe opory toczenia a spalanie jak w zwykłym 2,0-2,5l autku z napędem na jedną oś - dobry wynik.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość super ale koszt części - awaria.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dobrze "skręcone" auto. Naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Cały problem zaczyna sie jak polskie "mechesy" zaczną w nim dłubać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Generalnie wszystko co powinno działać po prostu działa i nie chce się popsuć, tylko to sprzęgło i końcówki drążka stabilizatora.