za tą cene nie ma lepszego auta z taim zacieciem sportowym, a jednocześnie tak praktycznego, bezawaryjnego i radzacego sobie wtedy kiedy drogowcy w lutym nie spodziewal isie, ze jeszce może sypnąć śnieg
Wrażenia
4,0
Silnik
słaby dół,a właściwie jegio brak w porównmaiu w obrotami, od okolo 3500
3,0
Skrzynia biegów
nie do końca precyzyjna-biegi do przodu wchdza za ciasno,
5,0
Układ jezdny
praqwie ideał dla przecietnego użytkownika
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń, całe ze szkła nie jest :))
4,0
Ergonomia
jak na stare auto to super, proste bez glupich pomysłów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobre
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bywało lepi, ale dyfry, skrzynia beigów i reszt pod podłoga do napedu też jezdza ze mną więc wybaczam.
3,0
Wyciszenie
przy szybszej jeżdzie szumi, ponad 160km
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali ile sie wleje, świetne auto by spalić wszystko c osie ma w baku od stacji do stacji, aż sie prosi. Ale porównujac ine 4x4 z turbina to wynik nii jest zły. Nie porównywaćz CC, bo nie ma wtedy porownania Średnio 10 pali mojej zonie :-))) a mi ....heheh
5,0
Stosunek jakość/cena
uzywane, nowe ciut gorzej, ale jakość wykończenia i reszta warte ceny (mercedes i audi duuuzo dorzsze)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie dodac nic ując, antyk a nowe sie bardziej psują. Oczywiscie nie kupiłem od oprawcy, sadysty i100 własciecieli przed nim.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awari
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
[l/100km]