Przeniesienie napędu
: BAJKA I ZERO ELEKTRONIKI , TYM TRZEBA SIE PRZEJECHAC
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: PODSWIETLENIE ZEGARÓW
5,0
Całokształt
BARDZO NIEPOZORNE AUTO , O SWIETNYCH WLASCIWOSCIACH SILNIKA ,SKRZYNI ,TRAKCJI ,PROTOPLASTA IMPREZY GT ALE W KLIKU PUNKTACH JA PRZEWYZSZAJACYCH.. SUPER JAPAN AUTO
Wrażenia
5,0
Silnik
SUPER SILNIK ,PIEKNY DZWIEK , NAWET SERYJNY TO DEMON , MOJA VR6 NIE MA SZANS
5,0
Skrzynia biegów
PRAWDZIWA JAPONIA
5,0
Układ jezdny
NAPED I WYWAZENIE AUTA TO BAJKA ,COS DLA PRAWDZIWYCH TYGRYSÓW
Komfort
4,0
Widoczność
JAK TO W SEDANIE ,DUZE SZYBY
5,0
Ergonomia
LEPIEJ NIZ W VW ,PRZEMYSLANE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SPORO MIEJSCA DLA WSZYSTKICH
4,0
Wyciszenie
W SERI SUPER CICHY RELAKSUJACY DZWIEK BOXERA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA PONIZEJ 6 SEK / DO 100 KM .H
W SERI TO UWAZAM ZE JEST OSZCZEDNY ,PASAT VR6 PALI O WIELE WIECEJ
4,0
Stosunek jakość/cena
NIE JEST ZNANY TO NIE CHCA WORKA PIENIEDZY I SA MAŁO ZNISZCZONE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK ONI TO ZROBILI
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
KIEDYS TO BYLY AUTA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 4WD turbo 220KM 162kW
[l/100km]