Z elastycznością jest tak, że jest b.dobra, ale powyżej 3 tys. obr., co się oczywiście wiąże ze zwiększonym spalaniem. Jednak co się nie robi dla tej chwili przyjemności. Podkreślam, że silnik jeszcze nie wymaga remontu (330 tkm), nie cieknie i nie pobiera w nadmiarze oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Zaczęła mi ostatnio haczyć na trzecim biegu, ale ciągle działa. M yślę, że to raczej sprzęgło jest winne.
5,0
Układ jezdny
Jak ktoś raz jechał Subarką to wie, że tego się nie komentuje. Na zakrętach ideał, na prostej komfort i cisza.
Komfort
5,0
Widoczność
Nic do zarzucenia.
5,0
Ergonomia
Jak na te lata (auto wymyślone w takiej formie w 1990) bez zarzutu. Jeszcze teraz wiele nowoczesnych konstrukcji mogłoby się wiele nauczyć. Wszystkie przełączniki są dokładnie tam gdzie się ich intuicyjnie szuka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa b. szybko i wydajnie. Dmuchawa cicha do 2-go biegu, na 3 i 4 głośna. A jeżeli chodzi o lato....... melodia. Gościowi, który wymyślił klimatyzację należy się Nobel. Klima wydalna, tyle, że nie automatyczna i trzeba ją ręcznie regulować, bo można zamarznąć.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele przednie dość wygodne, chociaż siedziska są trochę za krótkie, dla wysokich, ale to nie moje zmartwienie. Z tyłu jeszcze nie jeździłem, a już dość długo auto posiadam.
3,0
Wyciszenie
To znaczy do 3 tys. km jest O.K. powyżej jest głośniej, ale o ten SOUND chodzi. Chociaż tłumik jest standardowy to i tak jest niezły dźwięk.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmmm.. Jak się chce jeździć szybko to rzeczywiście trzeba za to zapłacić (nawet do 20 l/100km), Natomiast przy spokojnej jeżdzie do 3 tys. obr. tj. ok 120-130 km/h i bez zbytniego przyspieszania jest nieźle (trasa ok. 8,2 l/100km z klimatyzacją)
5,0
Stosunek jakość/cena
nAPISZĘ O NOWYM WRX. NIE KUPI SIĘ AUTA o takich parametrach za takie (nie małe, asle nie za duże) pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dotychczas auto było na prawdę niezawodne (nawet ŻADNA żaróweczka się nie przepaliła i ze środka i z zewnętrznych). Natomiast teraz (nie było mnie w kraju ok. 1/2 roku) troszkę się posypały elementy gumowe zawieszenia. Teraz po wymianie wróciło wszystko do normy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Teraz po takim przebiegu jest sprzęgło do wymiany i przegub, oraz łożyska w tylnym kole.