Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Legacy I Kombi

Mrc, 13 lat temu
Silnik 2.0 4WD 116KM 85kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 104 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Subaru Legacy I Kombi 2.0 4WD 116KM 85kW 1992-1994 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : A właściwie wszystko.
5,0
Całokształt
Te samochody były od początku do końca, konsekwentnie zaprojektowane tak, by działać niezawodnie. Konstrukcja stanowi zespół świetnie dopasowanych do siebie podzespołów. To nie kombinacje w dzisiejszym stylu: silnik weźmiemy z fiata, skrzynię z Nyski, zawieszenie z opelka no a fotele oczywiście z wahadłowca, a na masce dajmy znaczek vw - będzie tanio, kosmopolitycznie i kolorowo. Ja po sprzedaży Legacy dałem się skusić i kupiłem auto innego producenta. Potem w panice swój błąd naprawiałem, teraz mam stara imprezę i cieszę się, jak dziecko. Jestem daleki od popadania w kulty marek i podejrzliwy w stosunku do marketingu. To, jak ci spece mieszają konsumentom w głowach, napawa mnie odrazą. Ale Subaru jako jedna z niewielu firm zdaje się zachowywać to minimum uczciwości, które mnie satysfakcjonuje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bokser, bokser i jeszcze raz bokser! To że wolnossący to dla wielu koneserów wada, a dla mnie nie i już. Za to turbo nie mają reduktora przy skrzyni ;) Nie wiem, czy mój gacek miał faktycznie 104 tyś , jak go sprzedawałem, ale silnik chodził cudnie. Natomiast boksery wolnossące z naprawdę dużymi przebiegami potrafią nadal pracować bez problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie biegi, super zestrojona z całą resztą. Do tego reduktor. Ma nawet bagnet, żeby sobie popatrzeć, co z olejem.
5,0
Układ jezdny
Trzeba spróbować, żeby się przekonać, co to je... Legacy I ma kanapowe zawieszenie ,takie na amerykański strój - troszku za miękkie (w późniejszych Subaru jest już twardsze). Ale z tym napędem i tak jest super. I czym szybciej się jedzie tym lepiej się trzyma drogi, serio. No i wiadomo zima, błocko, deszcz czy luźna nawierzchnia i gaz do deski! Wszechstronność imponująca.
Komfort
5,0
Widoczność
Perfekt.
5,0
Ergonomia
j.w.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
j.w. tylko miałem bez klimy, ale to szczegół.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla pasażerów i na bety.
5,0
Wyciszenie
Idealnie, silnik cichy, to po co wygłuszać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadomo, że pali więcej niż porównywalny kaleki samochód napędzany na jedną oś, ale może 1 litr, może 2. Puste waży prawie 1400 kg, a w mieście pali ok. 11,5 l, na trasie od 8 do 10, to jest spory samochód.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba wybrać auto z dobrą blacharką - mój taki był. Kupiłem stosunkowo drogo, ale można znacznie taniej i z sukcesem. jeśli chodzi o tytułowy stosunek jakości do ceny , to w przypadku legacy super!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gumy na przegubach, jak popękają, to przeguby się niszczą.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Legacy, prawie 20-letnie auto, w którym każdy minidżinks i megadżinks działa bez zająknięcia.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 4WD 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Legacy I Kombi