Silnik
: Taki mały, taki słaby, a w tym autko zachowuje się naprawdę dobrze. Bezawaryjny i szybki, jak strzała(rdzewiejąca od spodu).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Z jakiegoś powodu samochód ten nie posiada hamulców. wymienione bębny tył, tarcze przód, klocki zmienione, układ hamulcowy zrobiony niemal od zera, a nadal nie potrafi zablokować kół, pomimo, że nie posiada ABS. Po prostu tragedia.
4,0
Całokształt
Samochód prezentuje się calkiem nieźle, jeździ się wygodnie. Jedyne co, to zamula na zimnym silniku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zimno, ciepło, pali od strzała. Bezawaryjny, zrywny i naprawdę dobry silniczek, który uwielbia wysokie obroty i drży jak zdenerwowany ratlerek na obrotach niskich. budowa prosta, jak budowa cepa, ilość koni wystarczająca do masy samochodu, w zimę pozwala na driftowanie po parkingach, więc jest jak najbardziej okej.
4,0
Skrzynia biegów
Krótka skrzynia biegów, silnik się z nią fajnie zgrywa, dzięki czemu do setki rozpędza się w około 13 sekund. Nie mam z nią problemów, jedynie 4 bieg jest umiejscowiony dziwnie pod lekkim skosem. Wszystko sprawdzone, a ten jeden bieg cały czas wchodzi krzywo.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie działa odwrotnie, niż powinno.; Na dziurach sztywne, a na zakrętach buja się, jak barka na morzu. Nie rozumiem dlaczego zdecydowano się na takie rozwiązanie. Bez odpowiedniego usztywnienia stabilizatorów jazda jest średnio przyjemna, choć zakręty pokonuje jak strzała i dostarcza sporą przyczepność, jak i spore wrażenie, że zaraz się przewróci.
3,0
Karoseria
Rdza, rdza i jeszcze raz rdza. Jak w każdym Japońskim samochodzie...
Komfort
5,0
Widoczność
Uczucie, jakby wszystko było przeszklone. Lusterka duże, wszystko widać, parkowanie proste, jak bułka z masłem.
4,0
Ergonomia
Autko wygodne, wszystko proste jak budowa cepa. Jedynie przycisk od świateł awaryjnych umiejscowiony tragicznie, bo na kolumnie kierownicy. Podziękowanie na drodze wymaga wyprostowania kierownicy i przełożenia przez nią ręki. Trochę niebezpieczne podczas jazdy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Coś tam grzeje, w zimę nie narzekam. W lato też coś tam chłodzić próbuje, ale czego wymagać przy braku klimatyzacji? No niczego. Świetnie nie jest, ale źle też nie. Powiedziałbym, że jest dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem zaskoczony. Tak tycie autko, a mieści na spokojnie 5 osób. Z tyłu kanapa twarda, ale szeroka i płaska, więc nawet osoba po środku siedzi całkiem wygodnie.
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie? A co to? Praktycznie nie istnieje, wszystko słychać, w aucie jest dosyć głośno. Mi to nie przeszkadza, bo radio zawsze na full, ale dla standardowych użytkowników może być upierdliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pod względem kosztów jest idealnie. Jeśli tylko dasz radę znaleźć część, to kupisz ją tanio. Niestety ze znalezieniem gigantyczne problemy. Na szczęście niemal wszystko pasuje od Suzuki Swift 2 gen.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony za 1800 złotych, a wozi tyłek jak marzenie. Czego więcej wymagać? Na pierwsze auto idealne wozidło, które pozwoli na naprawdę duże braki w umiejętnościach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę plastików w środku auta pęka, ale ogólnie nie ma tragedii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rok upalania do 5 tysięcy obrotów i autko nigdy nie zawiodło. Największa usterka, to zaniedbanie poprzedniego właściciela, bo tuleja metalowo-gumowa w wahaczu poprzecznym z tyłu postanowiła przestać działać.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 4X4 68KM 50kW
[l/100km]