Pomimo wielu drobnych wad to bardzo dobry samochód miejski- niesłychanie zwrotny, zwinny, wystarczająco pakowny, wjedzie wszędzie, nie boi sie zakrętów ani parkowania. Trasy dłuższe raczej nie dla niego- męczy się oraz kierowcę, że o bagażach nie wspomnę
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak na swoją litrową pojemność, może zaskoczyć rajdową zadziornością. Mruczy wspaniale, bardzo szybko się rozkręca, wydajny i dynamiczny. Owszem powyżej 80km/h gorzej ale trudno wymagać cudów. Do tego jest bardzo solidnie zrobiony
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest kiepska. Po prostu. Oporna zmiana biegów, kłopot z precyzją, mechanizm o tendencjach do rozregulowywania. Do tego cięzko chodzi wiec wymaga silnej ręki.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobre amortyzatory, zawiesznie też niczego sobie. Małe kółka jednak- 12´´ powodują że każda nierówność na drodze natychmiat trafia na kierownicę. Męczy to dość. Za to niesłychanie skrętny. Nie jest za długi owszem, ale nawet maluch ma większy promień skretu:). Dość wytrzymały na wertepach.
Komfort
5,0
Widoczność
Nisko osadzony fotel na poczatku wywołuje konfuzję, ale po chwili odkrywa się że widoczność jest bez zarzutu- zwłaszcza na boki i do tyłu. Rewelacja
3,0
Ergonomia
Nie za dobrze. Ale to efekt generalnej ubogości wnętrza. Brak wygodnego podparcia łokcia dla kierowcy, Fotele mają mały zakres regulacji a zagłówki tylko pionową. Manetki umieszczone poprawnie, obsługuje się je z dużą wygodą. Mały schowek. Bagażnik? Brak:) Gdyby nie rozkładana kanapa tylna nie dałoby się nic przewieść (ale kiedy je opuścić jest bardzo dobrze)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajnie i szybko jak na samochód tej klasy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy jeżeli nie jest ani za mały a niz za dużo to bardzo dobrze, jednak zarówno ktoś wysoki oraz szczególnie niski (brak możlwości dosunięcia fotela w odpowiednim zakresie) czyni jazdę bardzo mało komfortową. Pasażer z przodu ma miejsca dużo, ale tylni co nie dziwi mają go mało, ale ujdzie.
3,0
Wyciszenie
Bardzo cichy na niskich biegach i niskich prędkościach. Powyżej 80 strasznie hałasuje.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie pali a wącha paliwo:). Trzeba tylko mieć dobrze ustawiony silnik( i sprawny czujmik ciśnienia w kolektorze ssącym:)) Części zamienne dość drogie, ale wbrew obawom dość łatwo dostępne. Części ekspolatacyjne (filtry, paski etc) zadziwiająco tanio (o ile kupuje się zamienniki) - poniżej 100 złotych za wszystko. A naprawy: jeżeli mechanik tani to tanio:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Można kupić te samochody za ok 3000 żł, ja za te pieniądze to po prostu best seller
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko go mam, ale zdaje się być w miarę niezawodny.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tak samo- chyba dobrze.Tylko zepsuty czujnik ciśnienia zepsuł mi humor...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 4WD 55KM 40kW
[l/100km]