No cóż. Do tej pory jeździłem roznymi samochodami aby przemiescic się z punktu A do B w celu załatwienia jakiejś sprawy, np. dojazdu do pracy. Wrx GH jest aktualnie pierwszym samochodem gdzie celem bywa jazda sama w sobie.
Przypomnij sobie: kiedy po raz ostatni wyszedłem z domu aby się po prostu „przejechać”?... bokiem.
Poza tym, z WRXem będziesz czekał na pierwszy śnieg niczym dziecko na św. Mikołaja i narzekał, ze drogowcy odśnieżyli jednak ulice.
Niestety ~14/15L w porywach do 28 przy ostrym pałowaniu może zaboleć, ale co tam, przecież zamiast jeść możesz dotankowac.
Seryjny wydech i hamulce to porażka. Tarcze wentylowane i dobre klocki ferodo lub hawk’i załatwią sprawę. Jeśli kupujesz, to szukaj auta z polskiego ASO z pewna historią. Zwróć uwagę na skrzynie biegów, stan blachy, Japończyk może (poważnie) korodowac. Po zakupie: często sprawdzaj i zmieniaj olej, lej dobre paliwo, na stacji po tankowaniu od czasu do czasu sprawdź ciśnienie w oponach, nie paluj na zimnym!
Jeśli miałbym wybrać inne auto, to tylko STI.
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 WRX 230KM 169kW
[l/100km]