Przeniesienie napędu
: Być może dlatego, że to moje pierwsze Subaru. Ale zapewne nie ostatnie :) Idealny, legendarny napęd niezależnie od modelu czy wersji silnikowej.
4,0
Całokształt
Nietuzinkowy hatchback z doskonałą trakcją. Przykuwający uwagę. Bezawaryjny. Wymagający troski ( ASO a nie przydrożne garaże kolegów :) ) i spalający więcej niż mówią foldery Subaru.
Wrażenia
5,0
Silnik
W tej konfiguracji idealny. Moc wystarczająca do sprawnego poruszania się w mieście i w trasie. Przy luźniejszej nawierzchni pozwala się też już troszkę pobawić napędem 4x4.
4,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia więc idealna byłaby skrzynia 6 biegowa. Ale poza tym wszystko ok. Czasem haczący wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Subaru. Nic dodać, nic ująć.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Typowy japończyk. Nie ma pomysłowych schowków, siateczek, bajerów ale ogólnie wszystko poprawne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO Subaru nie jest wiele droższe od Mitsubishi ( które również posiadam ) a regularne serwisowane Subaru odwdzięczy się brakiem różnych incydentalnych awarii czy drobnych napraw.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 150KM 110kW
[l/100km]