Zawieszenie
: samochód na nasze drogi - dziury, koleiny i zakrety jazda po drogach terenowych żwirkach to jego silna strona
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo dobry jak na dwulitrowa wolnossacą benzynę , cichy pow 3600 obr. mruczy , jest dynamiczny maksymalny moment obrotowy już od 3200 co powoduje ze szybko zabiera sie do pracy
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny wchodzi wbrew obiegowym opiniom dobrze , biegi dosc krótkie
5,0
Układ jezdny
fantastyczny , ogromne poczucie bezpieczeństwa i panowania nad wozem, im gorsza nawierzchnia i większa ilosć zakretów tym lepiej , na zalanych koleinach zadne jednoośkowce nie maja żadnych szans , zimą jeszcze nim nie jeździłem
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra w porównaniu ze współczesnymi kompaktami wręcz rewelacja - widac maskę, tył b., dobrze duze boczne lusterka
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeszcze nie jexdziłem na klimie stad ta ocena , nagrzewanie kabiny dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na wóz tych rozmiarów bardzo dobrze
5,0
Wyciszenie
słychac mruczenie silnika lepsze dod radia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na samochód z tym napedem i silnikiem dobrze , za bezpieczeństwo i przyjemnosć jazdy trzeba zapłącić
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 150KM 110kW
[l/100km]