Silnik słabiutki (nim wsiadłem do auta nie wiedziałem że w imprezie można coś takiego zamontować). Ale boxer to boxer nawet 1,5 piękny dźwięk i kultura pracy, choć zero osiągów.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, chociaż wsteczny nie wchodzi precyzyjnie. Ułożenie dźwigni zmiany biegów bardzo wygodne.
5,0
Układ jezdny
Symetryczne 4WD, piękne trzymanie, które docenia się szczególnie na mokrej jezdni, zakręty z prędkością 90-100 to nie problem.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu. Długi przód wymaga przyzwyczajenia, kilkakrotnie okupione potknięciami ze słupkami.
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu, wszystko na miejscu, chociaż przyzwyczajony do europejskich aut brakuje mi miejsca na kubek od kawy, oraz brak możliwości wyłączenia poduszki pasażera.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima w standardzie. Podgrzewane miejsca postojowe wycieraczek, wszystko działa cicho i sprawnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele, dużo miejsca z tyłu (okupione małym bagażnikiem), mały minus za brak regulacji wysokości fotela pasażera.
4,0
Wyciszenie
Jak na 4 napędówkę cichutko.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żre 11 litrów, przy zerowych osiągach to dużo. Serwis co 15 tys, i pierwsze miejsce w kosztach stłuczek (bardzo podatne na zgniecenia zderzak i pas przedni). Plus że standardowa cena ujmuje wiele elementów wyposażenia
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie tylko lekkie trzaski tapicerki przy niskich temperaturach i problem z tempomatem załatwiony bez udziału serwisu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 107KM 79kW
[l/100km]