Silnik pracuje bardzo dobrze po tuningu zmieniłem :
1.powiększona pojemnoś z 2.5 do 2.8
2.Wtryskiwacze i pompę paliwa
3.Dołożyłem 2 turbinę a orginalną przerobiłem żeby była taka sama jak dokupiona
4. Nowy intercooler stary zostawiłem teraz ma dwa.
5. nowe koło zamachowe KO-JO
6. przebustnica i kanały wymyte a przepustnica została wymieniona na taką o większej przepustowości
7.Układ dolotowy z nowym filtrem powietrza.
8.Swiece zapłonowe wymienione na takie o krótszej reakcji i szybszemu działaniu
9. Pompa oleju podrasowana
10.
4,0
Skrzynia biegów
Skróciłem przełożenia
Ma 6 biegów bez wstecznego
4,0
Układ jezdny
Niemam zastrzerzeń
Komfort
5,0
Widoczność
Jest świetna
4,0
Ergonomia
Wszystko dobrze spasowane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna jednstronna zapewnia dobrą wymianę powietrza ogrzew nawet dobrze ale nie super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest jej bardzo dużo
5,0
Wyciszenie
dobre
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu mnie bardzo boli więc na codzień jeżdzę z żoną i dziecimy civic 2006
Sam wszystko naprawiam więc mnie to nie interesi
3,0
Stosunek jakość/cena
cena była duża 100.00.00 Sprowadzony z salonu z zagranicy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to co powyżej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to co powyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
[l/100km]