Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza II Sedan

plejadek, 9 lat temu
Silnik 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 146 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Subaru Impreza II Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : fenomenalny dźwięk i dynamika
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : związane ze sportowymi epizodami w użytkowaniu auta
Karoseria : ogniska korozji na nadkolach
Inne : szybko zużywające się opony ;)
5,0
Całokształt
super auto dla kierowców szukających "czegoś więcej"
Wrażenia
5,0
Silnik
pierwszy właściciel poprawił osiągi auta serwując mu delikatny tuning zwiększający moc do 260 KM. Legendarny "bulgot" dodatkowo poprawiono wydechem Devila.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna zmiana biegów, krótkie drogi prowadzenia drążka. Na autostradzie przydałby się 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Seryjne WRX-owe zawieszenie wytrzymało 80 tyś km (było sprężyste i najbardziej komfortowe, ale podczas jazd sportowych na torze auto dosyć mocno się wychylało. Tein wytrzymał 40 tyś km - twardy mięsisty zawias, mało komfortowy ale zdecydowanie najlepszy na tor. Obecnie w aucie pracuje seryjne zawieszenie STI, które jest niezłym kompromisem.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na auto o sportowym zacięciu, komfort jest do zaakceptowania. Widoczność jest bardzo dobra we wszystkich kierunkach. W WRX-ie "parapet" nie jest tak duży jak w STI więc przez tylną szybę też coś widać.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń, nic nie odwraca uwagi od jazdy, wszystkie przełączniki obsługuje się intuicyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kabina nie jest duża, klimatyzacja jest wydajna, auto kiedy jest gorąco szybko się schładza, a kiedy jest zimno szybko nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to średniej wielkości sedan, cztery osoby podróżują wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Cicho nie jest. Ale jest to jedno z nielicznych aut, kiedy to nie jest wadą.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pomimo dużego przebiegu auto nigdy nie miało problemów z "wydmuchaną uszczelką, dlatego koszty utrzymania nie są specjalnie wysokie. W okresie 6 lat użytkowania auta przez mnie, wymieniłem sprzęgło, 2x amortyzatory ze sprężynami i usuwałem usterkę układu kierowniczego, reszta to koszty związane z eksploatacją. Biorąc pod uwagę fakt, że obok normalnej codziennej eksploatacji WRX uczestniczył w kilkudziesięciu amatorskich zawodach czy szkoleniach z techniki jazdy sportowej jego wytrzymałość jest zdumiewająca.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto powoli nabiera statusu "kultowego" Zauważyłem, że jego wartość od 2 lat właściwie jest na tym samym poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Solidne japońskie auto, nie ma "świerszczy", żadne pokrętło nie odpadło, wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego funkcjonują bez zarzutów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana sprzęgła, usterka układu kierowniczego, zawieszenie - obawiam się, że związane to było z częstymi wypadami weekendowymi w celu podniesienia adrenaliny.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Impreza II Sedan