Szukaj

Oceny Subaru Impreza II Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW 2005-2008

Podsumowanie 9 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Subaru Impreza II Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
3,93
średnia ocena z 9 ocen
4% gorzej od średniej w segmencie
60%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie

Najnowsze oceny Subaru Impreza II Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW 2005-2008

2,8
~Janek:)
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Auto naprawde szybkie i dobre do sportowej jazdy jednak koszty części masakrycznie drogie , spalanie ?? Niema szans zejść poniżej 10l , silnik ma super dżwięk lecz ma pare wad kto miał ten wie. Słabe tłoki które po.ok 100 tys.km trzeba wymienić i to na kute które są wytrzymalsze ale i drogie bo ich koszt wynosi ok.4 do 6 tys.zł zależy od warsztatu który sie tego podejmie owszem można kup[ić tańsze za ok.2 tys.zł ale to i tak za jakiś czas...
4,6
~plejadek
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
super auto dla kierowców szukających "czegoś więcej"
1,8
~Sebitre
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Słabo , silnik mocny ale nie bez wad , tłoki słabej jakości a nowe (kute) to koszt 4 tys zł . Spala jak smok ,a w środku jak w polonezie.
4,9
~biszo
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
To jest auto dla kierowców, którzy mają przysłowiową kroplę benzyny w krwi (bezołowiowej).
3,9
~MARCIN
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
4,1
~Tomasz_Penkiewicz@yahoo,com
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
4,6
~Robert
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
I love it!!!!
4,8
~555
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
szczegolnie z USA!!! Nie badz glupi kup Subaru z usa poniewaz jest 2 razy tansze i do tego z innych materialow zrobione niz w europie!!! (Stosunek jakość/cena)
4,0
~KrzysiuUno
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Silnik pracuje bardzo dobrze po tuningu zmieniłem : 1.powiększona pojemnoś z 2.5 do 2.8 2.Wtryskiwacze i pompę paliwa 3.Dołożyłem 2 turbinę a orginalną przerobiłem żeby była taka sama jak dokupiona 4. Nowy intercooler stary zostawiłem teraz ma dwa. 5. nowe koło zamachowe KO-JO 6. przebustnica i kanały wymyte a przepustnica została wymieniona na taką o większej przepustowości 7.Układ dolotowy z nowym filtrem powietrza. 8.Swiece... (Silnik)
Subaru Impreza II Sedan