nie jest dobrze. spodziewalem sie wiecej, biorac pod uwage reputacje subaru. gdyby zabrac naped AWD ten samochod nie ma zadnych argumentow. moze inne wersje, diesel, WRX czy STI...
drogi w zakupie, drozszy w eksploatacji niz konkurencja, z niezawodnoscia nie jest rozowo, dosc niewygodny, uroda dyskusyjna, rdzewieje.
za to doskonaly na zime ( o ile komus nie przeszkadza lomot spod maski zanim silnik sie rozgrzeje).
Wrażenia
3,0
Silnik
2.5 SOHC H4
niczym szczegolnym sie nie wyroznia. znam lepsze silniki o tej pojemnosci.
2,0
Skrzynia biegów
jedynka i wsteczny ciezko wchodza czasami.
5,0
Układ jezdny
najmocniejszy punkt samochodu. naped AWD najlepszy w klasie (pomimo ze moja wersja to tylko RS w wersji z manualem ma staly rozklad 50:50 i otwarte dyfry). zawieszenie twardo zestrojone, swietnie trzyma sie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
nieistotne dla mnie, ale jak komus zalezy na tej informacji, to jest OK.
5,0
Ergonomia
nieistotne dla mnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przecietnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to jest maly samochod, wiec miejsca tez jest malo. jak na kompakt moze byc, chociaz u komkurencji jest lepiej.
2,0
Wyciszenie
fatalne.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa stosunkowo wysokie. ale to cena za naped AWD.
2,0
Stosunek jakość/cena
byl drogi w zakupie, w porownaniu do konkurencji (jakkolwiek z napedem na jedna os). na naprawy wydaje co najmniej tyle ile na inne moje auta.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nie jest zle. moze dlatego, ze tam nie za bardzo ma sie co psuc (kiepskie wyposazenie).
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam juz drugi silnik. pierwszy padl przy 130tys, drugi przy 90tys zaczyna halasowac (panewki).
zrobione zawieszenie, kompletny wydech.
wiele egzemplarzy rdzewieje, moje na razie sie trzyma.
zle wchodzi wsteczny i jedynka. hamulce ponizej przecietnej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 16V RS 167KM 123kW
[l/100km]