Samochód kultowy i warty swojej ceny. tylko nie zawsze może być dobrym pomysłem jako pierwszy samochód w garażu. lepiej się sprawdza jako wóz dodatkowy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w Subaru to coś pięknego. duża moc, moment obrotowy, elektryzujący dźwięk, turbo i blow-off!! nic nie można mu zarzucić. montując LPG zwrócić tylko uwagę na jakość instalacji. musi być najwyższa.
3,0
Skrzynia biegów
Subrak był wyposażony w skrzynię automatyczną. wszystko było super do czasu awarii ABS...
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie i układ kierowniczy to mocny argument tego wozu. Mój model był sprowadzony z USA wiec te elementy były bardziej \"rozbujane\" niż w wersji UE ale dla mnie stanowiły idealny kompromis na naszych drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
Trudno oczekiwać cudów od mocno usportowionego auta. ale jak na tę klasę dobrze mimo mikroskopijnych lusterek i spojlera z tyłu.
4,0
Ergonomia
Subaru nie rozpieszcza nadto wyposażeniem, ale wszystko znajdowało się tam gdzie powinno.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajność klimatyzacji była dość ograniczona, coś jak mysz z astmą;). nagrzanie wnętrza w zimie przychodziło z większą łatwością.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu akurat nie ma na co narzekać. 2+2 dobrze się sprawdza.
3,0
Wyciszenie
Jeśli ktoś oczekuje. że będzie cicho jak w mercedesie niech zapomni:)szyby bez ramek przy 100km/h zaczynają delikatnie gwizdać, plastiki czasem popiskują, słychać pracę całego wozu ale i tak dźwięk silnika robi swoje. powtórzę się- coś pięknego.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny przeglądów i napraw w ASO potrafią wyrwać z butów. proponuje dobrych mechaników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za markę i tę całą otoczkę trzeba słono zapłacić. wg mnie warto!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zastrzeżeń.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kilka zasad: 1, wszystko robić na bieżąco. 2. tylko najlepsi mechanicy! a powinno być dobrze
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
[l/100km]