Decydując sie na ten samochód musisz wiedzieć że bedziesz dużo płacił za paliwo, przeglądy, naprawy i opony. Musisz być ostrożny- to jest szybkie auto. Zapomnij o ślicznych przełącznikach, gadźetach itp. To jest super samochód dla takicj jak ja- pasjonatów motoryzacji i jazdy usportowionymi samochodami. Ja jestem głupi na punkcie samochodów, kocham to i dla mnie ten samochód jest rewalacyjny i polecam go takim jak ja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękny dźwięk, dobra elastyczność szczególnie po przekroczeniu 3,5 obr./min., mało awaryjny, mocny.
3,0
Skrzynia biegów
Po 90tyś. km zaczynam słyszeć dziwne dźwięki na 4 i 5 biegu na niskich obrotach- chyba coś się zaczyna...dobrej opini te skrzynie nie mają i ja się z tym zgadzam. Krótki skok, precyzyjne przełożenia, twarde sprzęgło- kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Układ jezdny
Twarde,w miare komfortowe zawieszenie. W tym samochodzie nad zawieszeniem pracowały tęgie głowy z Porsche więc nie będe się rozpisywał na ten temat- jest super!!!Układ kierowniczy jest OK.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko OK.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna klimatyzacja zamraża pasażerów. Poza tym OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer dobrze. Z tyłu jak to w średniej klasy samochodzie- bez rewelacji.
5,0
Wyciszenie
Dla mnie SUPER!!!Tu jest poprostu głośno. Nie jest to hałas dokuczliwy- dzwięk silnika daje dużo satysfakcji. Z drugiej strony pasażerowie czasami podczas dłuższej jazdy narzekają na ból głowy...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O ekonomi w tym samochodzie należy zapomnieć- pycha kosztuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
SUPER
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza skrzynią wszystko dobrze.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
[l/100km]