swietne auto bardzo je kocham ,ale osobom ktore zamierzaja szalec subaru musza sobie kupic wrx sti ,zwykly wrx nadaje sie do poszpanowania na miescie nie do wyglupow
Wrażenia
5,0
Silnik
do jazdy na codzien rewelacja,do jazdy wyczynowej za slabo sie wkreca z wolnych obrotow
1,0
Skrzynia biegów
przez 70 tys km mojego uzytkowania zajezdzilem dwie skrzynie ,a mianowicie:pierwsza skrzynia zaczela wydawac strasznie dziwne odglosy podczas zwalniania pomyslalem ze byla felerna i wymienilem ja na zupelnie nowiutka a ta po okolo 20 tys km zaczela wydawac takie same dzwieki,pewnie by bylo wszysko ok gdybym tak nie meczyl tego samochodu ale przeciez po to sie kupuje wrx zeby se poszalec
3,0
Układ jezdny
na sniegu i szutrze rewelacja ale jeden warunek trzeba miec dobre opony zeby uniknac podsterownosci.asfalt :duza podsterownosc przy malych predkosciach ,hamulce latwo sie przegzewaja musialam zalozy wieksze ,wyblalem te od legacy spec b
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
2,0
Wyciszenie
brak ramek w szybach daje sie we znaki swist nie samowity ,odglos silnika piekny ,odglos skrzyni biegow beznadziejny zawsze mialem wrazenie ze mi sie zaraz skrzynia rozpadnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2l turbo 4x4 szerokie opony to jest to co sprawia ze moja srednia wynosila 15l na trasie mozna zejsc do 11l w miescie przy warjackiej jezdie bez problemu mozna spalic 25l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia biegow w tym aucie nie byla stworzona do rajdowania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
[l/100km]