Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Impreza II Sedan

Friderooo, 8 miesięcy temu
Silnik 2.0 i 16V 160KM 118kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Subaru Impreza II Sedan 2.0 i 16V 160KM 118kW 2005-2008 - Oceń swoje auto
3,71
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Brzmienie silnika to coś za co każdy właściciel uwielbia ten silnik
Przeniesienie napędu : Symmetrical AWD Naprawdę daje radę
Układ hamulcowy : Hamulce w tym samochodzie potrafią uratować nas czasami z szaleństwa które dajemy się wciągnąć podczas jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Jest to akurat problem tego modelu o którym trzeba pamiętać przy zakupie
5,0
Całokształt
Samochód napewno jest ciekawy a cała historia która jest w nim zachowana pokazuje się na śniegu czy bezdrożach gdzie z samochodu możemy zrobić sobie zabawkę która napewno przyniesie wiele uśmiechu i wspomnień. Jeżeli miał bym opisać te auto w dwóch słowach to powiedział bym: Warto było. Warto było jechać pół Polski żeby go kupić, spełnić marzenia i przeżyć z nim tyle kilometrów. Nawet jako auto na codzień po prostu jest dobre i czasami w trudnych warunkach pozwala na więcej
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeżeli dbasz o silnik i wymieniasz olej co 10tys. To nic nie może mu się stać. Nie miałem żadnej awarii podczas używania auta a nie oszczędzałem mu obrotów
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynie przyznam się jedną skończyłem ale na własne zyczenie bo kiedy kręcisz baczki na 3 biegu to może ci się zapiec synchronizator. Lepiej jakiś zakręt bokiem zrobić
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny to jakiś inny świat. Przeniesienie jest tak genialne że można się go nauczyć i bawić jak tylko zechcemy, nie wspominając że tym autem nie da się zakopać po przez rozwiązanie Symmetrical AWD które rozkłada identyczną moc na każdą oś pojazdu
3,0
Karoseria
Karoseria to coś na co trzeba zwrócić uwagę i jeżeli jesteś osobą szukającą akurat tego modelu to zadbaj o to żeby zobaczyć jak wygląda podłoga i progi a jeżeli nie jest ona najlepsza to zająć się nią jako pierwsza
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest świetna i nie ma problemu chyba że ktoś założył jakiś sportowy spojler który nie jest w serii to może sprawiać problemy
4,0
Ergonomia
Jazda autem jest wygodna aczkolwiek na trasy te auto nie jest dobrym wyborem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa dobrze a ogrzanie samochodu też nie trwa długo nawet w zimowe dni a klimatyzacja nabawiła mnie nie jednej choroby
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest ograniczona ale w drodze kompromisu dadzą radę się tam zmieścić wygodnie 4 osoby. W trasę 5 bym nie brał
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie to po karoserii kolejna rzecz o która trzeba będzie sobie zadbać, z opon czasami słychać każdy kamyk jaki wyleciał w stronę budy ale i tak będziesz robić nadkola więc i tak się tym zajmiesz
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To wszystko kwestia jaki był były właściciel i co tobie przeszkadza. Możesz wydać czasami 20tys bo chcesz żeby auto było jak ty pragniesz a były właściciel mógł mieć gdzieś to ze trzeba coś zrobić skoro działa. Grubsze naprawy zazwyczaj dzieją się od razu po kupnie (nie wiedzieć czemu)
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na pieniądze które wydałem w to auto mogło być lepiej ale to też moja wina że chciałem mieć wszystkie części oryginalne i żeby wszystko było sprawne. Oczywiście znajdą się tańsze egzemplarze które też będą cieszyć ale za wyjątkowe wersje takie jak R,WRX I STI trzeba dopłacić czasami nawet cenę auta z salonu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli szanujesz chodź o drobiazgi to jedyna usterka jaką mogę sobie przypomnieć to żarówki w lampach przednich które paliły się cały czas ale później wyszło że to problem gniazda żarówki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżeli szanujesz samochód tzn. Nie męczysz go na wysokich obrotach i wymieniasz oleje i paski rozrządu jak i inne płyny to auto jest bezawaryjne. Jeżeli uważasz że to zabawka to nie dziw się że pożera ona pieniądze i nie da się przestać pakować w nią pieniądze

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Impreza II Sedan