kolor 02C (charakterystyczny niebieski Subaru) + złote felgi + spoiler + wlot na masce + czerwone chlapacze - miód dla oczu - tylko to się liczy + bulgot boxera ;) i nie ma nikogo kto się nie obejrzy za tym autem, a na światłach patrzą się wszyscy. Samochód bardzo zwraca na siebie uwagę.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie jest demonem prędkości. Jeżeli chcesz używać w trasie do normalnego jeżdżenia i sprawnego wyprzedzania, to kup turbo. Jeżeli chcesz mieć po prostu wozidło - wersja wolnossąca będzie ok,
2,0
Skrzynia biegów
5ty bieg zdecydowanie jest zbyt krótki; 140km/h i ok 4000 obr/min. (takie obroty miałem w Chryslerze 300c przy 220 km/h).
5,0
Układ jezdny
Jest ok.
5,0
Karoseria
Zabezpieczenie przed korozją jak to w każdym japońcu. Ale kolor 02C (charakterystyczny niebieski Subaru) + złote felgi + spoiler + wlot na masce + czerwone chlapacze - miód dla oczu.
Komfort
3,0
Widoczność
Duży spoiler trochę ogranicza we wstecznym lusterku ale można się przyzwyczaić.
3,0
Ergonomia
Podświetlenie guzika od klimatyzacji w dzień prawie niewidoczne. Reszta ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód dla dwojga. Z przodu jest w miarę ok, natomiast z tyłu - tylko dzieci albo karły,
2,0
Wyciszenie
Tutaj zdecydowanie nie ma wygłuszenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Są części które potrafią być drogie i są części które potrafią być tanie ale nie ma tragedii. Najdroższy będzie remont silnika.
4,0
Stosunek jakość/cena
Typowy japoniec.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód kupiłem z wypalonym zaworem o czym wiedziałem - taki remont z olejami, uszczelnieniem silnika, rozrządem, hamulcami itd na gotowo ok 7 tys.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 160KM 118kW
[l/100km]