Przeniesienie napędu
: Rewelka stały napęd 4x4 robi swoje bez zbędnej elektroniki czuje sie rzeczywisty tor jazdy....
3,0
Całokształt
Czasem szkoda że nie STI.....
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na silnik bez turbo rewelka czuć te 160 KM... Jest bardzo elastyczny i rozpędza się na każdym biegu... No i ta kultura pracy boxera...
3,0
Skrzynia biegów
Super, choć mogła by byc 6-cio biegowa....
3,0
Układ jezdny
W końcu 4x4 bez jakiś sztuczek z elektroniką, brak ESP i innych gadzetów powoduje, że czuje się gdzie się jedzie.... Zawieszenie średnio twarde ładnie i sprężyście wybiera nierówności przez co nie buja ale i nie skacze jak gokart.... Dobre hamulce i ABS nie ingerujący zbyt wcześnie dają radość z jazdy...
Komfort
3,0
Widoczność
lusterka nie są za duże widać w nich wszystko co trzeba, z racji tego że często jeździ małżonka są również czujniki cofania co czasem pomaga....
3,0
Ergonomia
szczególnie dobre są fotele. Trchę denerwuje na początku odwrotne załączenie wycieraczek (do dołu) i spryskiwacz włączany przyciskiem ale jest ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic... nic dodać nic ująć....
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Normalka w tej klasie. Specjalnie wybrałem MY07 a nie MY08 żeby mieć normalny bagażnik....
3,0
Wyciszenie
Czasem szkoda że silnika bardziej nie słychać....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak chce sie podeptać i nakarmić wszystkie 160 koników to i zielonego trzeba wlać....
3,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem po debiucie MY08 także oficjalnie już w salonach nie było....;-)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nic.....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oby tak zostało...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 160KM 118kW
[l/100km]