Przeniesienie napędu
: Stały napęd 4x4 to istna frajda dla pasjonata w każdych warunkach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Górne mocowanie amortyzatora
5,0
Całokształt
Subaru jak to subaru. Świetne osiągi, prowadzenie, jakość wykonania każdego elementu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zadbany egzemplarz nie będzie stanowić problemów. O takie auto należy dbać w każdym calu. Grzać i studzić przy każdej jeździe.
4,0
Skrzynia biegów
Ja posiadam 5MT. Klasyka hałasuje drugi bieg, poza tym pancerna i wytrzymała do 300hp.
5,0
Układ jezdny
Prawdziwe 4x4 nie ma sobie równych. Śnieg, błoto, piasek bez problemu. Ale śnieg i zakręty to prawdziwa frajda.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeżeli jest to seryjna Impreza to komfort jest na dobrym poziomie. Jednakże jeżeli zmieni się co nie co to jest już dosadny bulgo, świst turbo :)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na mocne kombi z 4x4 miejsca jest sporo. Na zakupu do sklepu na duże I można się wybrać po meble ;)
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sztuką nie jest kupić lecz utrzymać w idealnym stanie takie auto. Więc o kosztach tu się nie rozmawia jeżeli ktoś się decyduje na Subaru.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stające tłoczki hamulcowe.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak dbania o silnik (grzanie-studzenie) to może być panewka (remont silnika). Katowanie samochodu przy podniesionej mocy objawi nam się padniętą skrzynią nie podlegającej remontu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
[l/100km]