Drogie w utrzymaniu oleje paliwo, duzo zamiennikow wiec i naprawy nie sa drogie
nadaje sie na auto rodzinne mozna nim jezdzic spokojnie ale i sportowo,
Wrażenia
4,0
Silnik
W dolnym zakresie obrotow brak mu werwy ale powyzej 3000 obr zaczyna sie jazda
4,0
Skrzynia biegów
Biegi czasami ciezko wchodza ale precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Nic nie stuka i puka, cicho a jak juz cos stuka to albo laczniki albo amory.
Komfort
4,0
Widoczność
Mimo sportowego charakteru samochodu widocznosc jest zadowalajaca duza szyba czolowa.
5,0
Ergonomia
zero bajerow tylko potrzebne rzeczy, beznadziejny dostep do wlacznika halogenow i przeciwmgielnych reszta wzorowa
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie grzeje ale dlugo czeba czekac na temperature, wentylacja jako tako moglo by byc lepiej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciezko sie wsiada i wysiada sportowe fotele, miesca jest dosyc lecz nie za duzo w pasacie jest wiecej.
5,0
Wyciszenie
Niskie obroty przy duzych szybkosciach powoduja ze w aucie jest nawet cicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety auto potrafi spalic 9-20 litrow benzyny
5,0
Stosunek jakość/cena
auto jest drogie ale warte swej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zarowki czasami sie przepalaja od pdswietlenia tablicy i postojowe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto prawie bezawaryjne pod warunkiem pilnowania poziomu oleju wyciekow plynu z chlodnicy i uzytkowania.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
[l/100km]