Nie ma dla mnie bardziej charaktarnego silnika niż boxer. Jadowity i poezja dla uszu, mam przelotowy tłumik ale jak by się dało chciałbym go jeszcze bardziej słyszeć. Poza tym słychać w jego pracy te niepozorne 220 koników.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok, wsteczny czasem nie odrazu wchodzi.. Jedynka tez czasem opornie.
5,0
Układ jezdny
Super. Auto dostaje w d...pę po dziurach nierzadko z mocno wciśniętym pedałem gazu i sporo wytrzymuje. Owszem coś tam zaczęło postukiwać ale więszość innych aut miała by już zawieszenie do natychmiastowej naprawy. Subaroskiego 4x4 nie trzeba komentowac.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.. Jestem gadzeciarzem więc troche mi przeszkadza smutnawe wnętrze i deska rozdzielcza z zielonym podświetleniem które nijak ma się do charakterności tego sportowego auta.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. Zimą silnik nagrzewa się szybko co jest dla mnie dużą zaletą. Manualna klima.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w sportowym aucie to i tak sporo.. Niska masa musi być czymś uzasadniona.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdże niecały rok. Zapalała się żółta kontrolka silnika chyba ale mam dłubniety wydech itd wiec takie rzeczy moga się dziać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy zimnym silniku poszarpuje sprzegło, ustaje w 80 % po pełnym rozgrzaniu..
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
[l/100km]