Doskonały jako drugie auto i małe przebiegi. Jako pierwszy i przy większych przebiegach, koszty paliwa dają w kość. Odwdzięcza się jednak zerowymi kosztami serwisowania
Wrażenia
5,0
Silnik
Całkowity brak wibracji dzięki Boxerowi. Po klekocącym dieselu w Omedze rewelacja, gdyby nie to że jest założona ekstra końcówka wydechu nie wiedziałbym że \"chodzi\"
4,0
Skrzynia biegów
Fajne szybkie zmiany, czasem trudno wchodzi wsteczny, pewnie zmęczenie materiału. Długie przełożenia można go wyciągać.
5,0
Układ jezdny
Pierwsze moje auto z napędem 4x4. Nieocenione zimą i latem. Zakręty bez redukcji i obaw że nie wyjdzie. Duży spokój na drodze.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetnie do przodu, świetnie do tyłu. Klasycznie duże szyby, nie tak jak we współczesnych konstrukcjach.
4,0
Ergonomia
Mało pokręteł, przycisków, więc wszystko na swoim miejscu, tylko do \"pryskania\" trzeba się było przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi, grzanie grzeje, czasem tylko szyby parują.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przednie kubełki trzymają świetnie w zakrętach, ale nie jest to mistrz komfortu. Z tyłu mało miejsca
4,0
Wyciszenie
Brak uwag, w końcu w tym aucie ma być głośno!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogło by być lepiej, miałem już mniej paliwożerne samochody. Po przejechaniu 12000km poza wymianą rozrządu(1000pln), oleju z filtrami i czujnika świateł stop (24pln) - NIC
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto za w sumie nie wielkie pieniądze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz zawiódł czujnik świateł stop (nie gasły). Wymiana w 5 minut, koszt 24zł za nowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać, ale nic!!! w odróżnieniu do poprzedniego samochodu jest to dla mnie coś dziwnego.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 125KM 92kW
[l/100km]