Silnik bokser 2.0 125 KM radzi sobie nieźle z lekką konstrukcją auta.W niektórych sytuacjach na drodze (wyprzedzanie)przydało by się ze min 30 kucyków więcej, jednak kręcąc wysoko silnik można jeżdzić całkiem dynamicznie.Silnik płynnie i ochoczo wkręca się na obroty przy tym wydaje NAJPIĘKNIEJSZY ODGŁOS na świecie (myślę że każdy gdzieś na ulicy słyszał przemykającą IMPREZĘ :)Dodatkowy atut boksera to niskie położenie środka ciężkości co ma duży wpływ na trakcję.
Jeśli chodzi o skrzynię biegów to w IMPREZIE jest średnio.Kiedy olej w skrzyni biegów jest zimny biegi wchodzą ciężko.Przy \"siłowej\" zmianie biegów pojawiają się zgrzyty, trzeba wypracować metodę zmiany biegów na dwa razy najpierw ok 70 proc. siły następnie ok 30 proc.Do płynnej i szybkiej redukcji (przy wysokich obrotach) proponuję zastosować między-gaz (wtedy nie szarpie sprzęgło)a po redukcji mamy wystarczająco mocy do zaplanowanych manewrów.
Układ jezdny to najmocniejszy punkt auta. Stały napęd 4X4 w rozkładzie 50/50, który zapewnia doskonałą przyczepność w każdych warunkach.Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i w każdych warunkach reaguje na najmniejszą korektę kierowcy .Zawieszenie jest sztywne ale dość komfortowe i nie męczy w codziennej eksploatacji ani w trasie
Pozycja kierowcy jest nastawiona bardziej na sport niż na komfort ale chyba nikogo to nie dziwi.Fotele głębokie, dobrze trzymające w zakrętach.Jedynie kierownica mogła być mniejszej średnicy.Wszystkie przyrządy w zasięgu ręki.
Jak na auto klasy C przestrzeń dla kierowcy i pasażerów jest zadowalająca.
Auto na trasie pali ok 9,5 l/100. miasto ok 13 l/100. Ceny przeglądów w normie.Ceny napraw - nie wiem bo jeszcze nie było :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bokser 2.0 125 KM radzi sobie nieźle z lekką konstrukcją auta.W niektórych sytuacjach na drodze (wyprzedzanie)przydało by się ze min 30 kucyków więcej, jednak kręcąc wysoko silnik można jeżdzić całkiem dynamicznie.Silnik płynnie i ochoczo wkręca się na obroty przy tym wydaje NAJPIĘKNIEJSZY ODGŁOS na świecie (myślę że każdy gdzieś na ulicy słyszał przemykającą IMPREZĘ :)Dodatkowy atut boksera to niskie położenie środka ciężkości co ma duży wpływ na trakcję.
3,0
Skrzynia biegów
Jeśli chodzi o skrzynię biegów to w IMPREZIE jest średnio.Kiedy olej w skrzyni biegów jest zimny biegi wchodzą ciężko.Przy \"siłowej\" zmianie biegów pojawiają się zgrzyty, trzeba wypracować metodę zmiany biegów na dwa razy najpierw ok 70 proc. siły następnie ok 30 proc.Do płynnej i szybkiej redukcji (przy wysokich obrotach) proponuję zastosować między-gaz (wtedy nie szarpie sprzęgło)a po redukcji mamy wystarczająco mocy do zaplanowanych manewrów.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny to najmocniejszy punkt auta. Stały napęd 4X4 w rozkładzie 50/50, który zapewnia doskonałą przyczepność w każdych warunkach.Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i w każdych warunkach reaguje na najmniejszą korektę kierowcy .Zawieszenie jest sztywne ale dość komfortowe i nie męczy w codziennej eksploatacji ani w trasie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Pozycja kierowcy jest nastawiona bardziej na sport niż na komfort ale chyba nikogo to nie dziwi.Fotele głębokie, dobrze trzymające w zakrętach.Jedynie kierownica mogła być mniejszej średnicy.Wszystkie przyrządy w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto klasy C przestrzeń dla kierowcy i pasażerów jest zadowalająca.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na trasie pali ok 9,5 l/100. miasto ok 13 l/100. Ceny przeglądów w normie.Ceny napraw - nie wiem bo jeszcze nie było :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 125KM 92kW
[l/100km]